تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از هشت هزار واحد مسكن مهر زير 25 هزار نفر تا پايان سال
استاندار خوزستان گفت: بايد تلاش شود تا پايان سال حدود هشت هزار واحد در طرح مسكن مهر زير 25 هزار نفر در استان آماده‌ بهره‌برداري شود.

به گزارش ایسنا، سيدجعفر حجازي در نشست شوراي مسكن استان كه روز گذشته (29 مردادماه) در محل اجتماعات استانداري خوزستان برگزار شد با تسليت سالروز شهادت امام علي (ع) اظهار كرد: ليست ارايه شده براي بهره‌برداري از واحدهاي طرح مسكن مهر زير 25 هزار نفر تا پايان امسال جاري حدود چهار هزار واحد است كه به هيچ عنوان اين تعداد قابل قبول نخواهد بود و بايد افزايش يابد.

وي افزود: مسوولان و فرمانداران شهرستان‌ها بايد از فرصت‌ باقي‌مانده نهایت استفاده را ببرند و حداكثر تلاش خود را براي تسريع در پيشرفت كار انجام دهند تا شاهد رشد چشم‌گيري در روند ساخت مسكن مهر زير 25 هزار نفر در استان باشيم.

 حجازي با بیان اين‌كه بر اساس برنامه زمان‌بندي شده بايد بتوانيم تعداد واحدهاي بهره‌برداري را به تفكيك اعلام كنيم گفت: در صورت انجام اين كار حداقل تعداد واحدهای به بهره‌برداري رسيده تا پايان سال مشخص می‌شود.

 استاندار خوزستان در مورد وجود اختلاف نظر بین بانك‌ها و مجريان طرح در شهرستان‌ها بیان کرد: بايد در شهرستان‌هايي كه با اين مشكل اختلاف نظر مواجه هستند نشست‌هايي با حضور مديران بانك‌هاي و مسوولان برگزار و ابهامات بر طرف شود و در صورتي كه به نتيجه نرسيدند آن مشكلات را صورت جلسه كنند تا به وضعيت آن‌ها رسيدگي شود.

وي يادآور شد: با توجه به تسهيلات و كمك‌هايي كه وزير مسكن در سفر آخر خود به استان خوزستان داشته‌اند اميدوارم ديگر مشكلي در بحث تامین زيرساخت‌ها نداشته باشيم و كار آن هر چه سريع‌تر به پايان برسد.

حجازي افزود: در بخش طرح مسكن مهر بالاي 25 هزار نفر نيز حدود 45 هزار واحد تا پايان سال آماده بهره‌برداري خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اين‌كه قرار داشتن در ماه مبارك رمضان و گرماي هوا در تابستان باعث كندي كار طرح مسكن مهر در استان شده بود بيان كرد: با عبور از ماه رمضان و خنك شدن هوا كار آسان‌تر خواهد شد و بايد تلاش كرد تا در هفت‌ماه باقي‌مانده عقب افتادگي‌هايي پيش آماده را جبران و با برنامه‌ريزي كارگاه‌هاي طرح را فعال كنيم.
:
:
:
آخرین اخبار