تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکانات درمان زائران در مرز شلمچه فراهم شد
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمشهر گفت: امکانات درمانی و خدمات امدادی این جمعیت برای ارائه به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه مهیا است.

محمد خیاط زاده یکشنبه افزود: از ابتدای ماه محرم جمعیت هلال احمر خرمشهر برای خدمت به زائران عتبات عالیات در مرز شلمچه مستقر شد هم اکنون نیز سه پایگاه امدادی معین در کنار میدان مقاومت این شهر، مسیر تردد زائران و مرز شلمچه مستقر است.

خیاط زاده اظهار داشت: پنج چادر امدادی و 25 هزار تخته پتو با ظرفیت 350 زائر و مساحت 250 متر مربع نیز در مرز شلمچه برپا شده است که از این مجموع، دو چادر برای زنان و سه چادر برای مردان اختصاص یافته است.

رییس جمعیت هلال احمر خرمشهر افزود: همچنین، یک درمانگاه اختصاصی از مرکز استان با کادر متخصص و امکانات درمانی و دو آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شده است.

خیاط زاده ادامه داد: بیمارستان صحرایی شهرداری تهران نیز در کنار چادرهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مرز شلمچه مستقر شده و خدمات درمانی را به زائران انجام می دهد.

وی اظهار داشت: به منظور آسان شدن روند ارائه خدمت به زائران، شهرهای آبادان، ماهشهر و شادگان به این جمعیت در مرز شلمچه کمک می کنند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مرز شلمچه
:
:
:
آخرین اخبار