تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۶۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آل‌نعمه: امیدوارم پا قدمم برای فولاد خیر باشد

مدافع جدید تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که امیدوارم بتوانم مجددا خاطرات شیرینم را در این تیم تکرار کنم، گفت: از این که توانستم به فولاد برگردم، بسیار خوشحال هستم.

احمد آل‌نعمه اظهارکرد: از این که توانستم بار دیگر پیراهن تیم سابقم را بپوشم، خوشحال هستم، چرا که با این باشگاه و هواداران خاطرات خوب و شیرینی دارم و ان‌شاالله بتوانم مجددا این خاطرات شیرین را تکرار کنم.

علاقه‌مند نیستم درباره جدایی‌ام از تراکتور توضیح دهم

وی درباره جدایی اش از تیم تراکتورسازی، گفت: من با انگیزه خاصی به این تیم رفتم و خدا را شکر شروع خوبی هم با این تیم داشتم و تا پیش از این که مصدوم شوم، تیمم صدر جدول بود و فکر می کنم یک باخت داشتیم و در کل شرایط برای من در این تیم خوب بود و حتی مربیان تیم ملی هم با من تماس می گرفتند و به من می گفتند که جزو نفرات آماده لیگ هستی که از جام جهانی برگشته ای ولی اتفاقاتی پیش آمد که دیگر نشد در این تیم بمانم و البته علاقه‌مند هم نیستم خیلی زیاد درباره آن توضیح دهم.

از بازگشتم به فولاد بسیار خوشحالم

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: به هر حال در نیم‌فصل دوم فضا برای کارکردن من در این تیم مناسب نبود و ترجیح دادم از تراکتور جدا شوم. من از دوران فوتبالی ام در تراکتور خیلی راضی نیستم و دوست هم نداشتم این اتفاق بیفتد. زمانی که با این تیم قرارداد بستم هواداران نیز خیلی استقبال کردند. به هر حال فوتبال حرفه ای است و این اتفاق افتاد و این جدایی ها همیشه در فوتبال وجود دارد و اکنون هم از این که توانستم به فولاد برگردم واقعا خیلی خوشحال هستم.

باید به کادرفنی فولاد خسته نباشد گفت

وی در ادامه درباره تیم جدیدش، عنوان کرد: فولاد واقعا نشان داده است که تیم بزرگی است و از کادرفنی خوبی نیز بهره می برد و همان‌طور که همه می دانند این تیم با وجود این که پنج بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد ولی بازهم نتایج خوبی کسب می کند که باید به کادرفنی آن بابت این که به این خوبی کار می کند، خسته نباشید گفت.

امیدوارم پا قدمم برای فولاد خیر باشد

آل‌نعمه ادامه داد: فولاد هر ساله جوانان خوب و جدیدی را به فوتبال کشور معرفی می کند که این می تواند نکته ای مثبت برای یک باشگاه باشد. امیدوارم این تیم در نیم فصل دوم هم بتواند نتایج مناسبی کسب کند و پا قدم من هم برای آن ها خیر باشد.

از اتفاقی که برای بازیکن دوپینگی‌مان افتاد خیلی ناراحت شدم

وی در ادامه درباره بازیکن دوپینگی فولاد نیز، گفت: از اتفاقی که برای او افتاد خیلی ناراحت شدم، چرا که سابقه بازی کردن کنار او را داشته ام و می دانم که فرد با شخصیتی است و از نظر فنی هم فوتبالیست خوبی است و اتفاقی که برای او افتاد، ناخودآگاه بود و آرزو می کنم هر چه زوتر به میادین برگردد و یک بار دیگر با پیراهن فولاد او را ببینیم.

تجربه فولاد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شده است

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان درباره حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و این که این تیم تا چه اندازه با نفرات جدید و جوان خود می تواند در این لیگ موفق باشد، خاطر نشان کرد: فولاد سال گذشته واقعا در این لیگ عملکرد خوبی داشت و حیف شد که از دور مسابقات کنار رفت و ان‌شاالله باتوجه به این که امسال تجربه اش نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است، بتواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

کیفیت نیم‌فصل اول لیگ پایین بود

وی درباره سطح مسابقات لیگ برتر در نیم فصل نخست، گفت: به نظرم امسال تیم ها نسبت به سال گذشته خیلی ضعیف تر بودند. آمار گل های به ثمر رسیده در نیم فصل اول امسال نسبت به نیم فصل نخست سال گذشته هم پایین تر بوده که این نشان می دهد کیفیت فوتبال مان پایین بوده است.

پرسپولیس مقابل فولاد برای دفاع از حیثیتش بازی می‌کند

آل‌نعمه درباره دیدار تیمش در این هفته مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و درست است که اکنون شرایط بدی در جدول دارد ولی صد درصد برای دفاع از حیثیتش می آید و البته ما هم فولاد و قهرمان سال گذشته هستیم و امیدوارم مانند همیشه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم های بزرگ خودی نشان دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار