تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چه می کشد رییس جمهور از دست این "باید"!!
حبیب الله بهرامی
رييس‌جمهوری در مراسم معارفه وزير صنعت، معدن و تجارت سخنانی ایراد کرد که سایت های خبری از آن استقبال کردند. ما هم که از طرفداران ایشان هستیم از سخنان این عزیز استقبال کردیم و رفتیم و یک پایمان را در کفش ایشان کردیم و پاسخی ملیح به سخنان شان دادیم.
هر چند که پای ما برای کفش های جناب رییس جمهوری کوچک بود و نمی توانستیم با آن راه برویم ولی ما را چه نیاز به رفتن راه؟!
بنابراین، هر دو پای مان را در یک لنگه کفش کردیم و نشستیم به دوخت و دوز سخنان "باید" مند ایشان تا ما هم سری توی سرها درآوریم و در مدیریت جهان نقشی داشته باشیم!!

* رييس‌جمهوری: شاهد احتكار منابع پولي و مالي هستيم.
استاد صاف صادق اهوازی: باور بفرمایید در این 6 سال و اندی چه غصه هایی که نخوردیم! شاهد بودن خیلی طاقت می خواهد که نمی دانم چه گونه طاقت آوردیم!!

* رييس‌جمهوری: سيستم بانكي كشور "بايد" اصلاح شود و توزيع منابع مالي و بانكي از حالت رانتي و رابطه‌اي خارج شود و عقود در آن اجرا شود.
استاد صاف صادق اهوازی: اگر تا پایان ریاست جمهوری ما که کمتر از دو سال دیگر از عمر آن باقی مانده، خارج شد که شد، در غیر این صورت، پس کی می خواهد خارج شود؟!

* رييس‌جمهور با بيان اين‌كه دو وزارتخانه ادغام شده‌اند و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت ايجاد شده است، گفت: در حال حاضر تصميم بر اين بوده كه اين ادغام صورت بگيرد و ممكن است 20 سال ديگر عده‌اي بيايند و بگويند كه بايد تفكيك شود...
استاد صاف صادق اهوازی: که در این صورت باز هم کاندیدای ریاست جمهور می شویم و در مناظره ی سیما، ضمن افشاگری و نشان دادن پرونده ی رقیبان و در نتیجه آوردن رای، این دو وزارتخانه را ادغام می کنیم! کی به کیه!

* رييس‌جمهور با بيان اين‌كه "بايد" كارها را به مردم بسپاريم و مردم در اين زمينه نقش‌آفريني كنند، گفت: شرايط براي كار عالمانه و هم‌افزا وجود دارد.
استاد صاف صادق اهوازی: نمی دانم چه طور شده که ما 6 سال است که می گوییم باید کارها را به مردم بسپاریم و از این جور شعارها اما این طور نمی شود! ما که شرایط عالمانه را فراهم کرده ایم. چرا مردم نقش آفرینی نمی کنند؟!

* رییس جمهور: داراي منابع مادي و مالي خوبي هستيم و در اين زمينه غني هستيم، پول كم نداريم، ولي بعضا شاهد احتكار منابع پولي و مالي هستيم.
استاد صاف صادق اهوازی: اگر قبول ندارید، می توانید از آقای "محصولی" بپرسید که چه منابع مادی و مالی خوبی داریم! البته، در این رابطه لازم است احتکار کنندگان منابع پولی و مالی را شناسایی کنیم. اگر تا دو سال آینده توانستیم این منابع را شناسایی کنیم که فبها؛ در غیر این صورت همچنان شاهد احتكار منابع پولي و مالي خواهیم بود!

* رییس جمهور: هنوز انگشت شمار افرادي را داريم كه مي‌گويند فلان كالا در انحصار ما باشد و ديگران وارد اين موضوع نشوند يا اين‌كه ما كالا را وارد كنيم و سود ببريم و توجهي به توليد داخل ندارند و اين‌كه چه ضربه‌اي به توليد داخل وارد مي‌شود.
استاد صاف صادق اهوازی: البته این افراد را مثل روزنامه ایران- که چاپ آگهی های دولتی را مدت ها در انحصار خود داشت و ما راضی نبودیم - نمی شناسیم(!) هر کسی آن ها را می شناسد به ما اطلاع دهد تا شیر فهم شان کنیم!

* رييس‌جمهور با اشاره به ويژگي‌هاي فرهنگي كشور خودمان گفت: ما "بايد" فرهنگ‌مان را احياء كنيم...
استاد صاف صادق اهوازی: بچه نفتون! چرا فرهنگ دولت مان را احیا نمی کنی؟! مگه شما جزو "ما" نیستی و پی به مفهوم "باید" نبرده ای جغله نافرنگ؟!

* رييس‌جمهور با اشاره به اين كه "بايد" موانع در اين راه برداشته شود،‌گفت: خوشبختانه در قانون برنامه آمده است كه مجوزها را بازنگري كنيم و با پشتيباني فعالان اقتصادي "بايد" بنشينيم و موانع را برداريم.
استاد صاف صادق اهوازی: همش تقصیر این "باید" است که با فعالان اقتصادی نمی نشیند و موانع را بر نمی دارد! چه می کشد رییس جمهور عزیزمان از دست این "باید" زیر کار در رو!!

* احمدي‌نژاد: ... "بايد" دست به دست هم بدهيم تا ايران را بسازيم.
استاد صاف صادق اهوازی: ای بابا! با دادن این همه آگهی های دولتی، تا حال "ایران" آباد نشده است؟! اما دم خروس "خاتون" که آبادی(!) را نشان می دهد!
:
:
:
آخرین اخبار