تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۶۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هلال احمر دشت آزادگان :
امکانات امدادی در مرز چزابه مستقر شد
رئیس اداره هلال احمر دشت آزادگان گفت: برای ارائه خدمات درمانی به زائران عتبات عالیات یک بالگرد و ۵ دستگاه آمبولانس در مرز چزابه مستقر شدند.

یاسر ساعدی اظهار داشت: از روز 7 آذرماه با استقرار دو اردوگاه در مرز چزابه آغاز کردیم. یکی از اردوگاه‌ها در محل یادمان شهدای چزابه و اردوگاه دیگر در محل مرکز مین زدایی این شهر برپا شد.

وی افزود: 5 چادر رابهال و 50 چادر امدادی در این اردوگاه‌ها مستقر کردیم و تا امروز 78 هزار و 544 نفر در این چادر‌ها اسکان یافتند.

رئیس اداره هلال احمر دشت آزادگان درباره خدمات درمانی ارائه شده در مرز چزابه عنوان کرد: 3 هزار و 106 نفر به صورت سرپایی در محل درمانگاه هلال احمر مستقر در مرز چزابه درمان شدند و 4 نفر هم به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل سرمای هوا زائران در شب با مشکل مواجه می‌شدند، گفت: تاکنون 17 هزار و 600 تخته پتو هم در اختیار زائران قرار داده شده است.

سعدی بیان کرد: 5 پایگاه امدادی در طول مسیر از دهلاویه تا محل یادمان شهدای چزابه در دو بخش بانوان و آقاین مستقر شدند و این خدمات را تا یک هفته پس از اربعین حسینی ارائه خواهیم داد.

وی در پاسخ به اینکه تعداد آمبولانس‌های مستقر در این مسیر و تجهیزات هلال احمر در آن منطقه چگونه است، گفت: 5 دستگاه امبولانس و یک بالگرد در محل مرز چزابه مستقر شده است.

وی با بیان اینکه درمانگاه‌های هلال احمر در دو بخش بانوان و آقایان برپا شدند، عنوان کرد: در هر درمانگاه 7 تخت وجود دارد و داروهای مورد نظر هم در این درمانگاه وجود دارد تا زائران با مشکل خاصی مواجه نشوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار