تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۷۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پایان شهریورماه صورت می‌گیرد؛
بهره‌برداری از 302 واحد مسکن مهر هندیجان
رئیس اداره مسکن و شهرسازی هندیجان گفت: باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر، تا پایان شهریور ماه امسال 302 واحد مسکن مهر این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین آغاجاری  در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: برای محقق ساختن پروژه بزرگ مسکن مهر در شهرستان باید همه مسئولان مرتبط دست در دست هم با تعامل و پشتکار به سوی پیشرفت و ارتقای این طرح حرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید با تلاش گسترده و همت جمعی براساس برنامه‌ریزی واحدهای تعیین شده آماده و در اختیار شهروندان و اعضای تعاونی‌ها قرار بگیرد.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی هندیجان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان شهریورماه 302 واحد مسکن مهر در این شهرستان آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات ساخت این تعداد واحد مسکن مهر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
آغاجاری با اشاره به اجرای عملیات سفت‌کاری تصریح کرد: عملیات نازک‌کاری پس از اتمام آسفالت‌ریزی و اجرای زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود.
وی در ادامه گرما را مهم‌ترین عامل کندی اجرای پروژه دانست و گفت: امیدواریم با پایان فصل گرما در شهرستان شاهد افزایش سرعت اجرای این پروژه باشیم.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی هندیجان اضافه کرد: تاکنون همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای نصب و راه‌اندازی زیرساخت‌های موردنیاز مطلوب بوده است.
وی اظهار داشت: انشعابات اصلی آب و برق برای این 302 واحد انجام شده و انشعابات فرعی نیز تا پایان شهریورماه نصب خواهد شد.
آغاجاری با اشاره به اینکه سهم آورده اعضا چهار میلیون تومان بوده، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایان مراحل سفت‌کاری و نما اعضا نسبت به پرداخت سهم آورده خود اهتمام بیشتری بورزند.
وی افزود: پرداخت سهم آورده و مشارکت اعضا در اجرای سریع این پروژه تأثیر بسزایی دارد که امیدواریم اعضا همچون گذشته مشارکت مطلوبی با تعاونی‌ها داشته باشند.
رئیس مسکن و شهرسازی هندیجان ادامه داد: امیدواریم با تعامل و همسویی هر چه بیشتر مسئولان مرتبط و تعاونی‌های مسکن مهر، تحویل تعداد واحدهای مورد نظر تا پایان شهریورماه به شهروندان محقق شود.
برچسب ها: مسکن مهر ، هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار