تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۷۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی مینی‌بوس حامل زائران کربلا
وی با ذکر اینکه این سانحه فوتی نداشته است، بیان کرد: 10 نفر از افراد مجروح به صورت سرپایی مداوا شدند و دو زن و یک مرد به علت شدت جراحات وارده در مراکز درمانی بستری شدند.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: یکدستگاه مینی بوس حامل زائران کربلا بامداد امروز سه شنبه در گردنه اسدآباد واژگون شد.

سرهنگ مهدی شاکری روز سه شنبه افزود: ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد امروز یکدستگاه مینی بوس که از مبدا تهران به مقصد کربلای معلی در حال تردد بود در گردنه اسدآباد واژگون شد که در این سانحه 13 سرنشین این خودرو مجروح شدند.

وی با ذکر اینکه این سانحه فوتی نداشته است، بیان کرد: 10 نفر از افراد مجروح به صورت سرپایی مداوا شدند و دو زن و یک مرد به علت شدت جراحات وارده در مراکز درمانی بستری شدند.

وی اضافه کرد: راننده این خودرو نیز برای کنترل خودرو در حین قرار گرفتن در سراشیبی اقدام به ترمزهای مکرر کرده که این امر باعث عمل نکردن سیستم ترمز می شود.

رییس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: این خودرو بعد از برخورد با یکدستگاه کامیون واژگون شده که در این سانحه یک نفر از بانوان مجروح ، از ناحیه دست نقص عضو شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اشتیاق مردم ایران به حضور در کنار بارگاه امام حسین (ع) و افزیش شمار مسافرت ها، رانندگانی که هیچگونه شناختی از نحوه رانندگی در محورهای برون شهری ندارند از این فرصت بهره گرفته و برای کسب درآمد اقدام به جابجایی مسافران می کنند.

وی به مشتاقان حضور در آیین اربعین حسینی توصیه کرد: علاوه بر توجه به ایمنی خودرو از خودروهای عمومی زیر پوشش شرکت های مسافربری استفاده کنند و در صورت تخلف راننده در زمینه ثبت نکردن ساعت در پاسگاه های پلیس راه موضوع را از طریق سامانه 110120 اطلاع رسانی کنند.

بیش از 65 هزار اتوبوس در یک هفته گذشته از محورهای مواصلاتی این استان به سمت مرزهای غربی کشور تردد کردند.

جمعه گذشته نیز یکدستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد واژگون شد که این سانحه سه کشته و 39 مجروح داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار