تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۷۷۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: پرسپولیس مثل تیمی زهر خورده به مصاف ما می‌آید
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان، پرسپولیس را مانند یک تیم زهر خورده می‌داند و می‌گوید امیدوارم بتوانیم با خاطره خوبی به تعطیلات برویم.

نعیم سعداوی اظهار کرد: شرایط تیم‌مان برای بازی با پرسپولیس خوب است و امیدوارم در دیدار پیش از تعطیلات بتوانیم با دست پر از تهران به اهواز برگردیم.

وی خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و از بازیکنان بزرگی هم بهره می‌برد و بسیار دوست داشتیم این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، چرا که آن‌ها شور و حال و هوای دیگری به بازی می‌دهند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: پرسپولیس مانند حریف زخم خورده‌ای می‌ماند که می‌خواهد به نحوی شکست در جام حذفی را در دیدار مقابل ما جبران کند و به همین دلیل ما باید هوشیار باشیم. مطمئنا ما هم با شناخت کامل و کافی به مصاف پرسپولیس می‌رویم و امیدواریم اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم با خاطره خوبی به تعطیلات برویم.

وی بیان کرد: ما هم مانند پرسپولیس تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم که این موضوع در روند مسابقات برای تیم‌ها طبیعی است. به هر حال هر دو تیم به اندازه کافی مهره‌های قابلی دارند و امیدوار هستیم در وهله اول بازی خوب و جذابی از آب درآید.

سعداوی گفت: تیم ما در سال‌های اخیر ثابت کرده است که به ویژه مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب، با انگیزه و بدون استرس ظاهر می‌شود و امیدوارم که این روند را مقابل تیم‌هایی که صاحب اسم بزرگی هستند، ادامه دهد.

وی درباره وضعیت سروش رفیعی، خاطر نشان کرد: او کماکان پیگیر کار خود است و امیدوار هستیم اگر قرار است این موضوع حل شود، هر چه زودتر حل شده و تکلیف ما را مشخص کنند و مانند ساسان انصاری در بازی رفت با تراکتورسازی و سروش سعیدی در بازی برگشت با تراکتورسازی، یک ساعت پیش از مسابقه به ما نگویند که می‌توانید از او استفاده کنید. امیدوارم هر تصمیمی که قرار است گرفته شود تا امروز تکلیف ما مشخص شود. به هر حال سروش رفیعی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده بازیکنانی هستند که تکلیف‌شان مشخص نیست.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: شریفات هم که در بازی قبلی‌مان دچار مصدومیت جزیی شده بود، مشکلش رفع شده و تمرینات خیلی خوبی با ما داشته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار