تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۷۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اخطار 3باره از سوی محیط زیست
پالایشگاه‌آبادان برای رفع آلایندگی‌ها دست به کارشد
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: انجام اقدامات فنی در دستور کار پالایشگاه آبادان قرار گرفت.

سید محمد مولوی امروز اظهار کرد: به‌ منظور رفع آلایندگی‌ اخیر پالایشگاه که سلامت مردم را نیز به مخاطره انداخته بود، انجام اقدامات فنی در دستور کار پالایشگاه قرار گرفت.

وی با تاکید بر تلاش و پیگیری مجدانه فرمانداری ویژه آبادان برای رفع این مشکل افزود: با بروز این مسئله، جلسات مکرری را با حضور مسئولان پالایشگاه، محیط زیست، بهداشت و درمان و دستگاه قضایی برای ارائه راهکارهای عملی و سریع‌الحصول در کسب نتیجه مورد نظر(رفع آلایندگی) برگزار کردیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان اضافه کرد: انجام راهکارهای کارشناسی شده دستگاه‌های مسئول به صورت اجرای اقدامات مناسب فنی از سوی پالایشگاه مطرح و این شرکت از روز گذشته اقدامات خود را آغاز کرده است.

مولوی با اشاره به طرح موضوع یاد شده در جلسه شورای تامین شهرستان، تصریح کرد: از آنجایی‌که تامین و حفظ سلامت مردم یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود لذا فرمانداری ویژه آبادان به عنوان نماینده دولت در منطقه با جدیت به دنبال اعمال راهکارهای مناسب برای رفع آلایندگی ناشی از پالایشگاه آبادان است.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع سلامت و امنیت روانی مردم با هیچ کس تعارف نداریم، گفت: به مردم فهیم آبادان این اطمینان را می‌دهیم که ظرف روزهای آتی این مشکل به طور کامل از سطح شهر رفع شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به ارسال دو نامه به وزیر نفت در مورد یاد شده، خاطرنشان کرد: در این نامه‌ها ضمن اشاره بر موضوع آلایندگی حادث شده، از وزیر خواستار تلاش و حمایت در راستای رفع هر چه سریع‌تر این مشکل شده‌ایم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار