تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۷۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان بیان کرد:
انجام ظرفیت‌سازی تردد در مرزهای شلمچه و چزابه
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از انجام ظرفیت‌سازی تردد در مرزهای شلمچه و چزابه خبر داد و گفت: کندی تردد زائران به دلیل کمی وسایط نقلیه در طرف عراق صورت می‌گیرد.

مسعود مصدقی در بازدید از مرز چزابه، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته به‌ منظور شرکت در آیین اربعین حسینی 250 هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم عتبات عالیات شدند که امسال این رقم به سه برابر رسیده است.

وی اضافه کرد: با وجود افزایش تعداد زائران اما مسئولان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات خدمت‌رسانی به زوار انجام داده‌ و نسبت به سال‌های گذشته اگر کمبودهایی احساس شده به دلیل حجم بالای زائران است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان تصریح کرد: بخشی از زوار ممکن است از مرز مهران برگردند چرا که به کربلا نزدیک‌تر است و بخشی هم از طریق مرزهای خوزستان بازگشته که در این استان به هر تعداد مراجعه کننده وجود داشته باشد از نظر تامین وسایط نقلیه ظرفیت‌سازی لازم انجام شده است.

مصدقی در پایان با بیان اینکه در طرف عراق وسایط نقلیه کم است عنوان کرد: کندی تردد زائران نیز به همین دلیل صورت می‌گیرد چون تمهیدات لازم از سوی مرزهای شلمچه و چزابه اندیشیده شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار