تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۷۷۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: کاملا آماده بازی با استقلال هستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تیمش را از نظر جسمانی، روحی - روانی و تاکتیکی کاملا آماده بازی با استقلال تهران می‌داند.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد:‌ بازی مقابل استقلال تهران یک بازی بسیار مهم است و کسب سه امتیاز آن برای هر دو تیم قابل اهمیت است. استقلال می‌خواهد به بالای جدول برسد و ما هم می‌خواهیم از پایین جدول کاملا جدا شویم، به همین دلیل می‌خواهیم با یک بازی خوب، تهاجمی و تماشاگرپسند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. ضمن اینکه باید بزرگ‌ فکر کنیم و بازیکنان‌مان هم بزرگ تمرکز کنند تا بتوانیم تیم بزرگی مانند استقلال تهران را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه برای این دیدار محروم نداریم، محمدرضا مهدوی را مصدوم تیمش عنوان کرد و گفت: شرایط تیم‌مان بسیار خوب و ایده‌آل است. ما ابتدای فصل اصلا خوب نبودیم و در 5 بازی اول راضی کننده کار نکردیم ولی در 5 بازی دوم تقریبا خوب شدیم. 5 بازی سوم ایده‌آل ما بود که به آن هم رسیدیم و 8 امتیاز کسب کردیم که این استراتژی ای بود که برای باشگاه و بازیکنان‌مان تعریف کرده بودیم.

ویسی ادامه داد: دور برگشت را هم بسیار خوب شروع کردیم و می‌توانم بگویم بازیکنان ما از نظر جسمانی، روحی - روانی و تاکتیکی کاملا آماده هستند تا فردا یک بازی خوب مقابل استقلال تهران انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تیم‌ها وقتی تیم‌شان را می‌بندند اهدافی را دنبال می‌کنند، ما می‌خواستیم نسبت به سال گذشته دو، سه پله بالاتر باشیم که به همین صورت هم شد. به هر حال بحران گریبانگیر تمام تیم‌های بزرگ دنیا می‌شود و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی اکنون شرایط‌مان بسیار خوب شده است و روند رو به رشدی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم زیر پایمان را نگاه کنیم تیم‌ها به ما می‌رسند، پس ما به بالای سرمان نگاه می‌کنیم تا هرچه زودتر تک رقمی شویم و به نیمه بالای جدول برسیم. بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم ولی متاسفانه در 5 بازی اول‌مان نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم.

ویسی خاطر نشان کرد: امیدوارم با بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند روند خوب‌مان را ادامه دهیم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم. به هر حال تیمی که 16-17 بازیکن آن جابه‌جا می‌شود استرس در آن ایجاد می‌شود که با توجه به این موضوع تا استرس خارج شود، تحت فشار بودیم اما خوشبختانه از این شرایط خارج شده‌ایم و امیدوارم دیگر وارد بحران نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئنا برای بازی فردا از مهره‌های کلیدی و سرعتی‌مان استفاده می‌کنیم. هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند و امیدوارم بتوانیم از شناختی که نسبت به استقلال تهران داریم استفاده کنیم.

ویسی در ادامه درباره جذب بازیکن عنوان کرد: سخت به دنبال جذب یک مدافع سمت راست هستیم، ضمن اینکه فرزاد جعفری هم سرباز شد.

وی خاطر نشان کرد: هر تیمی در ایران اگر از 5 بازی خود 8 امتیاز کسب کند می‌تواند جزو تیم‌های بالای جدول باشد و امیدوارم که بتوانیم این کار را انجام دهیم و این اتفاق برای تیم‌مان بیفتد و شرایط‌مان روز به روز بهتر شود.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره استقبال کم تماشاگران گفت: بازی‌های زیبا و نتایج خوب، شرایط آمدن تماشاگران را به استادیوم‌ها فراهم می‌کند و می‌تواند باعث کشاندن تماشاگران به ورزشگاه‌ها شود. به هر حال شاید گرانی بلیت و هزینه‌های ایاب و ذهاب، موضوعاتی باشند که باعث شود تماشاگران کمتر به ورزشگاه بیایند ولی امیدوارم تماشاگران را بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب‌مان به زور به استادیوم بکشانیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره اینکه او یکی از گزینه‌های تیم ملی امید بوده است خاطر نشان کرد:‌ اولین نفری که درباره هدایت تیم ملی امید با او صحبت شد من بودم، شبی که کاشانی مدیر تیم ملی امید شد با من تماس گرفت که من گفتم من در اختیار باشگاه استقلال خوزستان هستم ولی پس از آن از همه گزینه‌ها اسم برده شد جز من. اکنون هم که همه جواب رد داده‌اند به دنبال من آمده‌اند که من هم جواب رد داده‌ام.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار