تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۷۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو مجلس خبرگان رهبری:
منطق اسلام در برابر تحریم دشمنان، مقاومت است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: منطق اسلام در برابر تحریم دشمنان مقاومت است و در آینده‌ای نزدیک بر دشمنان پیروز می‌شویم.

مراسم زیارت اربعین صبح امروز با حضور آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اهواز برگزار شد.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه عزاداری برای امام حسین (ع) زمان نمی‌شناسد و همیشه می‌توان برای این امام بزرگوار عزاداری کرد، اظهار داشت: اوج عزاداری برای امام حسین (ع) در 2 ماه صفر و محرم است و باید قدر این 10 روز پایانی ماه صفر را بدانیم.

وی افزود: عزاداری برای امام حسین (ع) مانند یوم التغابن است که هرکس زیاد بهره ببرد می‌گوید کاش زیاد‌تر بهره می‌بردم و هرکس استفاده‌ای نکرده می‌گوید کاش در این مراسم شرکت می‌کردم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع) گفت: امام باقر (ع) در این حدیث اولیا خداغ و بندگان صالح را اینگونه معرفی می‌کند که هیچ حرف دروغی از زبان این اشخاص بیرون نمی‌آید و در امانت خیانت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه راز داری یکی از نمونه‌های امانت دار بودن شخص است، عنوان کرد: عمل کردن به وعده، صعه صدر و بردباری از دیگر صفاتی است که امام محمد باقر (ع) در بیان مشخصات اولیا خداوند بیان می‌کند.

آیت الله شفیعی با تأکید بر اینکه مومن باید با حق پذیر باشد، بیان کرد: اگر مومن را امر به معروف و نهی از منکر کنند نباید عذر بیاورد و همیشه سخن حق را بپذیرد.

وی افزود: امام باقر (ع) تعریف نکردن‌های بیجا، نداشتن حرص و طمع، را از دیگر صفات اولیا خدا می‌داند و تأکید می‌کند که شیعه ما کسی است که جز از برادر مذهبی خود چیزی نمی‌خواهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه قوانین برپایه اسلام است، گفت: در مسئله دور زدن تحریم‌ها بنگرید. این‌‌ همان نخواستن چیزی از دشمنان است که با این کار توانستیم عصبانیت طرف غربی را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه آن‌ها از اوایل انقلاب تاکنون ما را تحریم کردند و هرسال شدت آن را بیشتر می‌کنند، اظهار داشت: مسئله هسته‌ای بهانه است و هر روز به دلیل مسائلی همچون حجاب بانوان، آزادی همجنس گرایان ما را تحریم می‌کنند. هدف اصلی آن‌ها از این تحریم تضعیف مسلمانان است.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه منطق اسلام در برابر تحریم مقاومت است، عنوان کرد: شک نکنید که در آینده‌ای نزدیک بر دشمنان پیروز می‌شویم و این‌‌ همان خواست خداوند است.

وی با بیان اینکه همه خدماتی که در مرز به زائران ارائه می‌شد از روی اخلاص بود، گفت: حقیقت مذهب این جمعیت ملیونی را دور هم جمع کرده و سبب خشم دشمنان از این اتحاد عظیم شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: برکات تجمع میلیونی زائران و راهپیمایی اربعین در آینده‌ای نزدیک برای همگان مشخص می‌شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: آیت الله شفیعی
:
:
:
آخرین اخبار