تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۷۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد:
اتمام کشت محصول جو در مزارع شوشتر
رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر از اتمام کشت محصول جو در مزارع مستعد کشت این شهرستان خبر داد.

منوچهر رحیمی امروز اظهار کرد: محصول جو یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که در شهرستان توسط کشاورزان کشت می‌شود و امسال نیز کشت این محصول در موعد مقرر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان به این محصول تمایل زیادی دارند، تاکید کرد: بخش  زیادی از کشاورزان شوشتر در راستای کشت پاییزه، محصول جو را در دستور کار خود قرار می‌دهند و امسال نیز سطح زیادی از اراضی مستعد کشت زیر کشت این محصول رفته است.

رحیمی با اشاره به اینکه تدابیر زیادی برای رفع مشکلات کشاورزان اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش کرده‌ایم تا نهاده‌های کشاورزی در سراسر شهرستان توزیع شود و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر افزود: در سال جاری 2 هزار تن کود شیمیایی برای توزیع بین کشاورزان تأمین‌ شده و هر کشاورز به میزان موردنیاز می‌تواند کود دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای تأمین نهاده‌های کشاورزی نداریم، عنوان کرد: در همه مراکز خدمات شهرستان شوشتر نهاده‌های کشاورزی توزیع می‌شود و به این دلیل کشاورزان می‌توانند با طی مسیر کوتاهی نهاده‌های موردنیاز خود را دریافت کنند.

رحیمی در پایان گفت: کشت‌های پاییزه به پایان رسیده و بسیاری از کشاورزان در شرایط کنونی چشم‌انتظار بارش و نزول رحمت الهی هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار