تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۷۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:ترافیکی در شلمچه وجود ندارد
فرماندار خرمشهر از ورود ۲۰۰ هزار زائر از عراق به مرز شلمچه تا صبح امروز خبر داد و گفت: عملیات انتقال زوار به شهرهای خود به خوبی در حال انجام است.

ولی الله حیاتی اظهار کرد: لحظه به لحظه به آمار افرادی که مرز بین المللی شلمچه را برای ورود به خاک کشور انتخاب می کنند افزوده می شود و این امر به علت تمهیدات مناسبی است که از حدود یک ماه قبل در این منطقه اندیشیده شده بود.

وی افزود: تا صبح امروز ۲۰۰ هزار زائر از کشور عراق از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور شده اند به گونه ای که تشریفات ورودی به خاک ایران ۳۰ ثانیه برای هر زائر طول می کشد زیرا با هماهنگی های صورت گرفته با کشور عراق تعداد گیت های ورودی در مرز افزایش یافته است.

حیاتی براي سهولت در امر جابجايي زوار، تعداد یک هزاز دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه مستقر شده اند و زائران از همان نقطه به شهر محل سکونت خود اعزام می شوند. همچنین تعداد اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شهرهای آبادان و خرمشهر نیز به صورت رایگان زائران را به شهرهای محل سکونت خود منتقل می کنند.

وي افزود: همچنين در حال حاضر قطار مسافربري مسير خرمشهر به تهران نيز آماده جابجايي زوار بدون دريافت بليط و فقط با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان هزينه هر شخص است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار