تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۷۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار خنافره شادگان خبر داد
اجرای چندین پروژه عمرانی در بخش خنافره
بخشدار خنافره شادگان گفت: در حال حاضر چندین پروژه عمرانی در سطح روستاهای این بخش در حال تکمیل و برخی دیگر پروژه‌ها در دست اقدام هستند.

 مهدی طبری امروز اظهار داشت: این پروژه‌های عمرانی شامل ساخت پل بر روی انهار تعداد دو پل با همکاری سپاه در دو رستای گیداری و آلبوجنام، تعداد چهار تا پنج پل در دو روستای سالمی منصوری، ادامه تکمیل روشنایی روستای خروسی شمالی، لایروبی زهکش روستاهای گیداری و خروسی شمالی به طول 18 کیلومتر با همکاری جهاد کشاورزی از جمله پروژه‌های در دست اقدام بخشداری خنافره شادگان است.

وی افزود: کوپال‌ریزی و تسطیح تعداد شش خیابان در روستای شاوردی، تسطیح و بهسازی اطراف دو جاده دو روستای ناصری و گرمه، خاکریزی و تکمیل روشنایی روستای عبودی، احداث مخزن آب برای روستای سالمی، تسطیح و کوپال‌ریزی خیابان‌های روستای آلبوجنام، اجرای طرح هادی دو روستای عبودی و خروسی شمالی توسط بنیاد مسکن از جمله دیگر پروژه‌های اجرای تکمیل طرح هادی چند روستاست.

بخشدار خنافره شادگان با اشاره به پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای این بخش در سال جاری افزود: هم‌اکنون پروژه‌های عمرانی روستایی بخش خنافره با جدیت در حال انجام است.

طبری تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی در حوزه روستاها یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اقدامات دولت است و باید نسبت به تحقق این هدف با جدیت تلاش کرد.

وی در پایان گفت: تاکنون فعالیت‌هایی که صورت گرفته است، رضایت‌بخش بوده و امیدواریم فعالیت‌ها با سرعت و شدت بهتری ادامه پیدا کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار