تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۷۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس :
افزایش تعطیلات عید فطر در کمیسیون اجتماعی تصویب شد
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از تصویب طرح افزایش تعطیلات عید سعیدفطر در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

ناصر سودانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: طرح افزایش روزهای تعطیلی عید سعید فطر در کمیسیون اجتماعی مجلس پس از بررسی و تبادل‌نظر به تصویب رسید‌ و این طرح در راه صحن علنی مجلس است.
وی با اشاره به ضرورت تصویب این طرح گفت: تصویب این طرح نوعی احترام به شعائر اسلامی است و باید برای این امر این طرح به تصویب نهایی برسد.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت عید سعید فطر در اسلام گفت: عید سعید فطر در اسلام دارای اهمیت بسیار زیادی است و باید با افزایش تعداد تعطیلات این روز اهمیت این روز بزرگ مشخص شود.
سودانی خاطر نشان کرد: افزایش این تعطیلات علاوه بر افزایش همبستگی ملی و هم‌افزایی اسلامی، موجب فراهم آمدن فرصت مناسب برای دید و بازدید مبتنی بر معنویت و قداست این عید سعید خواهد بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای اسلامی به مناسبت این روز تعطیلات زیادی دارند و برای نمایش اتحاد مسلمانان و اوج ابهت این روز باید تعداد تعطیلات این روز افزایش یابد.
سودانی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز این طرح در مجلس مطرح شد ولی رأی لازم را برای تصویب نهایی کسب نکرد و به این دلیل رئیس جمهور اختیار تعطیلی بیشتر در این روز را به استانداران تنفیذ کرد و خوزستان از یک روز بیشتر در تعطیلات روز عید فطر برخوردار شد.
برچسب ها: تعطیلات عید فطر
:
:
:
آخرین اخبار