تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۷۷۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خواستار شد؛
لزوم تکمیل پروژه‌های ناتمام خرمشهر تا دهه فجر
فرماندار خرمشهر بر لزوم تکمیل پروژه‌های ناتمام تا دهه فجر تأکید کرد.

ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در محل فرمانداری این شهر، اظهار کرد: آزمون امسال را در مرز شلمچه با موفقیت پشت سر گذاشتیم و امسال به مدد همدلی مسئولان اربعین متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

وی با برشماری افراد و ارگان‌های دخیل در ساماندهی مرز شلمچه از جمله استاندار خوزستان و آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان پرداخت و از زحمات آنان تشکر کرد.

فرماندار خرمشهر تقدیر از عوامل اجرایی در امر ساماندهی مرز شلمچه در ایام اربعین خبر داد و گفت: در هفته آینده مراسم ویژه‌ای برای تقدیر از خدمتگزاران اربعین با حضور فرماندار برگزار می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: این قدردانی امر ساده‌ای است و تقدیر اصلی باید توسط امام حسین (ع) در روز محشر صورت گیرد.

حیاتی از اداره‌ها خواست تا پیگیر اتمام پروژه‌های نا‌تمام باشند و خاطر نشان کرد: تاریخ بهره‌برداری برخی پروژه‌ها در دهه فجر است و از این حیث که دهه فجر، انعکاس عملکرد بی‌منت نظام باشد باید به امر تکمیل پروژه‌ها در مدت تعیین شده اهتمام کرد.

وی همچنین از وجود چالش‌هایی در زمینه زیرساخت‌ها در خرمشهر خبر داد و عنوان کرد: در بحث زیرساخت سازی با چالش‌های بسیاری مواجه هستیم و برخی از پروژه‌ها تنها مقدار کمی باقی است.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: از این میان می‌توان به زیرساخت‌سازی آب و فاضلاب در منطقه عباره اشاره کرد که تنها 10 یا 20 درصد پروژه باقی است که از مسئول اداره آب انتظار پیگیری داریم.

وی با اشاره به پیشرویی طرح 550 هزار هکتاری، اظهار کرد: طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در حال پیگیری است و برخی پروژه‌های آن در مرحله مناقصه است.

حیاتی همچنین عملکرد شهرداری‌های کلان شهر‌ها همچون شهرداری تهران را یادآور شد و بیان کرد: خرمشهر در حوزه عمران شهری با حضور شهرداری تهران و سایر کلان شهر‌ها تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

وی در پایان تأکید کرد: زیرساخت‌هایی که از مسیر عمران شهری می‌گذرد از خدمات‌رسانی همچون گماردن نگهبان برخوردار شود که باید در این زمینه نیز اهتمام ورزید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار