تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۰
کد خبر: ۷۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار گتوند:
200 واحد مسكن مهر در گتوند آماده بهره برداري شد
فرماندار گتوند گفت: 200 واحد مسكن مهر در اين شهرستان آماده شده و طي آييني در هفته دولت مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت.
 
به گزارش  ايرنا قدرت الله اماني پور، در جلسه ستاد مسكن شهرستان گتوند افزود: اين واحدها در قالب طرح خودمالكي مسكن مهر احداث شده اند.
وي گفت: 635 واحد در طرح خودمالكي مسكن مهر درشهرستان گتوند درحال ساخت است كه هم اكنون 200 واحد آن آماده بهره برداري است و ساخت بقيه واحدها نيز از روند روبه رشدي برخوردار مي باشد.
اماني پور با قدرداني از شهرداران كه در اجراي مطلوب اين طرح نهايت تلاش خود را به كار گرفته اند افزود: شهرداران و ادارات تابعه شهرستان بايد ساخت امكانات جانبي نظير فضاي سبز ، مسجد و امكانات ديگر را همزمان با اجراي اين طرح ملي در برنامه خود توسعه دهند.
فرماندار گتوند خواستار همكاري بيشتربانك مسكن در ارايه تسهيلات به متقاضيان شد و گفت: گروه هاي ساخت مسكن مهر شهرستان گتوند با مشكل سهم آورده متقاضيان روبرو هستند و اتمام اين پروژه همكاري بيشتر بانك ها را طلب مي كند.
اماني پور در اين جلسه خواستار فعال كردن كميسيون ماده 99 و جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز روستايي در منطقه شد.
در اين نشست كه مسوولان دستگاههاي اجرايي گتوند حضور داشتند در خصوص وضعيت و روند ساخت مسكن مهر در شهرستان ،ضرورت توسعه امكانات رفاهي ، تسريع در احداث انشعابات آب و برق و گاز و ديگر ضروريات اين طرح بحث و تبادل نظر شد.
:
:
:
آخرین اخبار