تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۷۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر توزیع نیروی برق دزفول خبر داد:
برق‌رسانی به روستاهای سردشت و شهیون دزفول
مدیر توزیع نیروی برق دزفول از آغاز نهضت برق‌رسانی به روستاهای سخت مسیر سردشت و شهیون این شهرستان خبر داد و گفت: برای این منظور 3 میلیارد و 680 میلیون ریال هزینه شده است.

محسن نمازی‌فر امروز اظهار کرد: با بهره‌برداری از پروژه نصب پنل‌های خورشیدی در روستای بدون برق شوی، سومین روستای سخت مسیر بخش شهیون دزفول برق‌دار شد.

وی اضافه کرد: با تامین اعتبار این پروژه ارزشمند و با عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه، نسبت به احداث سکوهای مورد نیاز برای استقرار پنل‌های خورشیدی در روستاهای بدون برق و سخت‌گذر بخش سردشت و شهیون دزفول اقدام شد.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول افزود: با تامین اعتبار باقیمانده این پروژه نیز سلول‌های فتوولتاییک مورد نیاز خریداری و در هفته سوم سپری شده از زمان آغاز نصب پنل‌ها، سومین روستای بدون برق شهیون دزفول تامین برق شد.

نمازی‌فر خاطرنشان کرد: با تامین برق روستاهای پلو، سیلو و شوی موجی از خوشحالی در بین 23 خانوار ساکن در این مناطق ایجاد شده که واقعا به تنهایی، خستگی کار را از تن همکاران به در برده و همین موضوع انگیزه آنها را در ادامه این پروژه جهادی دوچندان کرده است.

وی در پایان مجموع اعتبار هزینه شده در تامین برق سه روستای یاد شده را 3 میلیارد و 680 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال هر هفته یک روستای فاقد برق، برق‌دار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار