تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۷۷۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ويسي: فعلا براي جذب بازيكن كاري نکرده‌ايم
سرمربي تيم استقلال خوزستان می‌گوید با نفراتی که تاکنون جذب کرده‌ایم، تجربه​ مورد نظر به تیم القا شده است.

عبدالله ويسي درباره برنامه تيمش در تعطيلات ليگ، اظهاركرد: تمرينات تيم​مان از عصر امروز (دوشنبه) در اهواز آغاز مي​شود و تا ششم دی‌ماه در اين‌جا تمرين مي​كنيم و پس از آن براي برپايي اردويي 9 روزه به كيش مي​رويم.

وي بيان‌كرد: در اردوي كيش نيز قرار است در ديداری دوستانه به مصاف تيم سپاهان برويم كه برگزاری این بازي قطعي شده است و احتمالا با تيم شاهين كيش و یک تيم ديگر نيز بازي خواهيم كرد. پس از آن هم به اهواز برمي‌گرديم و در تورنمنت چهار جانبه هيات فوتبال خوزستان شركت مي​كنيم و بعد از آن هم كم​كم براي ليگ برتر كشور آماده مي​شويم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه، گفت: هنوز براي جذب بازيكن كاري انجام نداده​ايم ولي مطمئنا يكي، دو بازيكن در پست​هاي دفاع و حمله جذب خواهيم كرد. محمد اوساني را هم نخواستيم و قرار است با او تسويه‌حساب كنيم و تكليف يكي، دو بازيكن ديگر هم امروز و فردا مشخص خواهد شد.

وي درباره عملكرد تيمش با اضافه شدن ميثم بائو و سيدصالحي به تركيب تيم، گفت: ما دنبال اين هستيم كه تركيب تيم​مان خوب باشد و بازيكنان​مان با يكديگر هماهنگ باشند و نفرات جذب شده كارايي لازم را براي باشگاه داشته باشند؛ خوشحاليم كه اكنون به این هدف رسيده​ايم و اميدوارم كه ادامه داشته باشد و در ادامه مسابقات نیز به آن‌چه مي​خواهيم، برسيم. آن تجربه​اي كه مورد نظرمان بود با بازيكنانی که اخيرا به ترکیب تیم اضافه شده‌اند، به تیم القا شده است.

ويسي درباره تيم‌ملي ‌اميد و مشخص شدن کادرفنی آن، خاطرنشان‌كرد: به نظر من كادرفني تيم‌ملي خوب است. شايد آقاي خاكپور تجربه مربيگري نداشته باشد ولي از نظر اخلاقي و فني بازيكني بود كه در تيم‌ملي مثمرثمر بود و مطمئنا دوره‌هاي آموزشي خيلي خوبي در خارج از كشور ديده است. به هر حال حضور آقاي مايلي‌كهن و صالح نيز مي‌تواند كمك​هاي خيلي خوبي براي خاكپور باشد.

وي افزود: ما، تمام مردم، رسانه​ها و مطبوعات هم بايد كمك كنيم تا تيم‌ملي اميد به المپيك برسد و ان‌شاالله كه كادرفني تيم‌ملي اميد هم در كارش موفق باشد. من به تيم‌ملي اميد خوشبين هستم ولي نمي​دانم مسايل حاشيه​اي مي​تواند آن‌ها را اذيت نكند و آیا آن‌ها مي‌توانند از اين مسايل در روند يا خیر. دركل تيم، تيم خوبي است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار