تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۸۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقالات‌اجلاس‌سراسری‌نماز امسال کیفی‌تر هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مقالات ارسالی به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز هم از لحاظ کمی در وضعیت مطلوبی هستند و هم از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

حجت الاسلام محمد حسین بلک افزود: علاوه بر استقبال خوبی که در بخش مقالات علمی داشتیم دست نوشته ها و دل نوشته های زیبایی به دست ما رسیده که بخش خاصی را برای آنها تدارک دیدیم تا به صورت تخصصی از نویسندگان آنها تجلیل و تقدیر به عمل آید.

وی ادامه داد: در بخش نمایشگاه این اجلاس نیز سعی کردیم اقلام فرهنگی را با تخفیف خوبی ارائه کنیم ضمن اینکه در حال تولید محصولات جدیدی که به اشاعه فرهنگ نماز کمک می کنند، هستیم تا در نمایشگاه در معرض عموم قرار گیرند. برای نمازخانه های بین راهی استان نیز بسته های فرهنگی که غالبا شامل مهر، کتاب قرآن، مفاتیح جنان و صحیفه سجادیه هستند تدارک دیدیم که در طول برگزاری اجلاس به متولیان مربوطه اعطا می شود.

بلک افزود:کار جالبی که در نمایشگاه بنا داریم انجام دهیم برپایی غرفه اصلاح حمد و سوره ها است که در آن شیوه صحیح تلاوت سوره حمد و سایر قسمت های نماز آموزش داده می شود.

وی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با نماز برای کارکنان ادارات تاکید کرد و افزود: پیشنهاد برگزاری یک دوره آموزشی ویژه کارکنان و پرسنل ادارات به صورت یک کلاس شش ساعته همزمان با اجلاس نماز را داریم و در قسمت اساتید حوزه نماز خوشبختانه ظرفیت خوبی داریم و بخش آموزش سازمان تبلیغات اسلامی حتی مجوز اعطای گواهینامه مرتبط با دوره را دارد.

اجلاس سراسری نماز روزهای دهم و یازدهم دی ماه سال جاری به میزبانی اهواز و با حضور مهمانان ویژه ای برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار