تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۸۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میدان نماز در اهواز احداث می شود
رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: میدان نماز در یکی از پرترددترین نقاط شهر اهواز همزمان با اجلاس سراسری نماز، احداث می شود.

سید موسی بلادیان افزود: صحبت های خوبی در این خصوص  با سید خلف موسوی شهردار اهواز داشتیم و وی با استقبال از طرح احداث میدان نماز، با جدیت ویژه ای این امر را پیگیری کرده و فلکه دوم کیانپارس برای احداث میدان نماز متشکل از  المان های مرتبط با نماز انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در اجلاس سراسری نماز امسال کار های خوبی پیش بینی شده که از آن جمله زیارت علی بن مهزیار اهوازی توسط مهمانان ویژه حاضر همچون رئیس جمهور است.

بلادیان تصریح کرد: در حوزه نماز در روزهای اخیر تجلیل و تقدیر هایی در سطح استان داشتیم که غالبا شامل تقدیر از ائمه جماعتی که سه نوبت نماز جماعت را برگزار می کنند، می شد و تقریبا 80 درصد استان را پوشش دادیم. متاسفانه این مورد در خصوص اهواز انجام نشده است و خواهشی که از مسئولان ذیربط در اهواز دارم این است که اسامی پیش نمازان فعال را هرچه سریع تر اعلام کنند تا تجلیل و تقدیر های لازم را انجام دهیم.

وی در خصوص برگزاری کلاس با تدریس حجت الاسلام قرائتی در اهواز نیز گفت: در تماسی که با حجت الاسلام قرائتی داشتم با توجه به بیماری که وی اخیرا دچار آن شده اند قرار شد کلاس های مورد نظر ما با محدودیت تشکیل شوند. البته برای ما حضور قطعی وی مهمتر بود که خوشبختانه این قول به ما داده شد. براین اساس تنها چهار کلاس ویژه مدیران، دانش آموزان، روحانیون و بسیج دانشگاه تشکیل می شود.

اجلاس سراسری نماز روزهای دهم و یازدهم دی ماه سال جاری به میزبانی اهواز و با حضور مهمانان ویژه ای برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار