تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۸۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر شوشتر:
شهرداری شوشتر اجازه خرید آسفالت ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری این شهر اصلاً اجازه خرید آسفالت را برای پروژه‌های شهری ندارد و باید خود آسفالت تولید کند.

غلام سلطانیان امروز اظهار کرد: شهرداری پس از مدت‌های مدیدی توانست کارخانه خود را از پیمانکار تحویل بگیرد و به این دلیل این کارخانه آماده تولید آسفالت باکیفیت است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات این کارخانه آماده فعالیت هستند، تاکید کرد: دو سنگ‌شکن این کارخانه آماده بهره‌برداری هستند و در روزهای آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

سلطانیان با اشاره به اینکه شهرداری باید از توان داخلی خود بهره ببرد، گفت: شهرداری شوشتر باید تلاش کند تا آسفالت موردنیاز خود را با داشتن دو کارخانه آسفالت تولید کند و این مسئله باعث بهبود شرایط اقتصادی شهرداری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه در خرید و فروش مصالح نیز باید شهرداری شرایط را تسهیل کند، افزود: باید به نحوی فعالیت کرد که شرایط برای خریداران مصالح تسهیل شود و در این زمینه باید وضعیت کنونی بازنگری شود تا بهبود شرایط در وضعیت درآمدی را شاهد باشیم.

وی از مسئول کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر تشکر کرد و گفت: از زمان انتصاب تلغری به‌عنوان مسئول کارخانه آسفالت وضعیت در این کارخانه به‌کلی تغییر کرده و شاهد تحولات زیادی در این زمینه بوده‌ایم.

سلطانیان در پایان خاطر نشان کرد: کارخانه آسفالت شهرداری از شرایط زیان‌ده گذشته به شرایط سودده تغییر کرده و این مسئله مرهون تلاش‌های کارمندان شهرداری شوشتر در این بخش است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرداری شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار