تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۷۸۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مانوئل:
نفت آبادان باید حرفه ای تر عمل كند
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: چنانچه بخواهیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم باید حرفه ای تر عمل کنیم.

کارلوس مانوئل عصر چهارشنبه پس از پيروزي تيمش در برابر شهرداري بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دایدم هر چند دقایقی از بازی خوب و دقایقی نیز بد بودیم.

وی افزود: وقتی تیمی جوان برای این مسابقات آماده شود طبیعی است که در برخی مواقع بازی را سخت ارائه دهد ولی خوشبختانه تیمی که در نظر داشتیم، آماده شد و بسیار از این موضوع خرسند هستم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سئوال که برای نيم فصل آینده چه برنامه ای دارید، تصریح کرد: در حال حاضر نمی توانم برنامه های خود را برای فصل آینده اعلام کنم.

مانوئل تاکید کرد: چنانچه بخواهیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم باید حرفه ای تر عمل کنیم.

وی تصريح كرد: در اول فصل مردم فکر می کردند تیم خوبی نیستیم ولی نشان دادیم تیم خوبی هستیم و در حال حاضر نیز جایگاهی که هستیم مربوط به تلاش بازیکنانمان می شود و همچنین این برد را تقدیم هواداران می کنم.

از سري رقابت هاي هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور، دو تيم صنعت نفت آبادان و شهرداري بندرعباس به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي را آباداني به نتيجه دو بر يك به سود خود به پايان بردند. رحیم مهدی زهیوی(46) و محمد پور محمد(69) برای نفتی ها و دانیال عامری(86) برای شهرداری بندرعباس گلزنی کردند.

تیم صنعت نفت آبادان هم اکنون با 21 امتیاز در جایگاه دوم گروه «ب» لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

صنعت نفت آبادان در اين ديدار با تركيب: حسن هوری، عباس مرداسی، مرتضی غلامعلی تبار، اسماعیل علی شیرازی، علی عبدالله زاده، محمد پورمحمد، محمود داری زاده، محسن ربیع خواه، محمدزیبر نیک نفس، رحیم مهدی زهیوی و حامد طه زاده به مصاف حريف رفت.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار