تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۷۸۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرمزی:
نفت آبادان برد ارزشمندی را کسب کرد
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: تیم صنعت نفت آبادان توانست برد ارزشمندی در برابر ما را کسب کند.

عبدالرحیم خرمزی عصر امروز پس از شكست تيمش در برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان توانست برد ارزشمندی را در اين بازي کسب کند.

وی افزود: پیش بینی یک بازی مشکل را کرده بودیم و در مجموع می دانستیم مقابل تیمی قدرتمند بازی می کنیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس ادامه داد: متاسفانه تیم شهرداری بندرعباس 15 روز قبل از مسابقات بسته شد و به خوبي به هماهنگي لازم دست نيافت.

خرمزی تصریح کرد: با وجود موقعیت های زیادی که داشتیم؛ موفق نشدیم نتیجه لازم را کسب کنیم ولی از اینکه این بازی موجب خوشحالی تماشاگران شد، خرسندم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول قصد داشتیم به صورت بسته بازی کنیم و گل دریافت نکنیم، بیان کرد: بر روی اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس تاکید کرد: بازیکنی که از تیم ما گلزنی کرد، دومین بازی خود را در لیگ کشور انجام داد که از این موضوع خوشحالم.

خرمزی ابراز کرد: چنانچه در ادامه راه بخواهیم بازی های بهتری از خود ارائه دهیم باید منسجم تر بازی کنیم.

از سري رقابت هاي هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور، دو تيم صنعت نفت آبادان و شهرداري بندرعباس به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي را آباداني به نتيجه دو بر يك به سود خود به پايان بردند. رحیم مهدی زهیوی(46) و محمد پور محمد(69) برای نفتی ها و دانیال عامری(86) برای شهرداری بندرعباس گلزنی کردند.

شهرداری بندرعباس در اين ديدار با تركيب: شهرام مهربان، نقی شاهمرادی، مکی شریفی، رضا مردانی، علی جهانگیری، محمدباقر زعفرانی، جابر نصیری، جواد ماهری، میلاد ساکی، هادی دغاغله و پژمان شاه پری به ميدان رفت.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار