تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۷۸۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر آبادان:
برخی شهر را با مضیف‌های خانگی اشتباه گرفته‌اند
عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه سؤالاتی که از شهردار آبادان در جلسه گذشته در قالب مبحث «طرح سوال» شد بسیار ابتدایی بود، گفت: برخی افراد، شهر را با مضیف‌های خانگی خود اشتباه گرفته‌اند.

عبدالحسین مکوندی امروز با اشاره به مبحث استیضاح شهردار آبادان اظهار کرد: برخی دیدگاه‌ها در ارتباط با استیضاح شهردار آبادان بیرونی است و ارتباطی به اعضای شورای شهر ندارد.

وی افزود: سؤالاتی که از شهردار آبادان در جلسه گذشته در قالب مبحث «طرح سوال» شد بسیار ابتدایی، و البته پاسخ‌های شهردار نیز بسیار منطقی و خوب بود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در پاسخ به این سؤال که یکی از این سئوالات را مطرح کنید، گفت: اینکه «خانه شهردار آبادان کجاست؟»، و این قیبل سؤال‌ها که بسیار پیش‌پا افتاده و نسنجیده طراحی شده بود.

مکوندی اضافه کرد: بحث حسابرسی نیز مطرح بود که شیرازی شهردار آبادان به آنها پاسخ داد و در این زمینه مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: برخی افراد که در انتخاب شهردار فعلی نقشی نداشته‌اند امروز تنها به دنبال تخریب جایگاه وی بوده و با بهانه‌های طرح سؤال و استیضاح درصدد جایگزین کردن نیروی جدید هستند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: آیا سزاوار است که تصمیمات شهر مهمی چون آبادان در مضیف‌های خانگی این‌گونه افراد گرفته شود؟! این افراد شهر را با مضیف‌های خانگی خود اشتباه گرفته‌اند.

مکوندی ادامه داد: این قبیل افراد در بحث انتخاب شهردار نه سوابق مدیریتی را در نظر می‌گیرند و نه به دنبال رفع مشکلات موجود هستند بلکه تنها منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا عملکرد شهردار آبادان را رضایتبخش ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد: نمی‌توان گفت 100 درصد رضایتبخش؛ اما نسبت به دوره‌های گذشته مطلوب‌تر بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اینکه شهر آبادان مملو از خرابی و ویرانی است و مطمئنا آبادی آن در مدت زمان کوتاهی و یک‌دفعه حاصل نمی‌شود، افزود: افراد سیاسی که بحث استیضاح را مطرح می‌کنند باید به جای تخریب و سنگ‌اندازی، درصدد جذب و تزریق بودجه افزون به شهر و شهرداری برآیند تا آبادان رنگ و روی تحول و توسعه را هر چه بیشتر به خود ببیند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار