تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۸۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
60 هزار نفر در دزفول زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی می‌باشند
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان جمعیت زیر پوشش این سازمان در شهرستان دزفول را 60 هزار نفر بیمه شده اصلی عنوان کرد.

علی ترکاشوند روز چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در دزفول شعبه دوم این اداره بزودی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می کند.

وی افزود: برای راه اندازی شعبه دوم تامین اجتماعی در دزفول محل اجاره ای به طور موقت در نظر گرفته شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان افزود: با آغاز فعالیت این شعبه خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دزفول به طور همزمان در دو شعبه و در مدت زمان کمتری انجام می شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرستان دزفول ، خدمات رسانی به این افراد از قبیل صدور دفترچه بیمه ، استعلام و سایر موارد در یک اداره زمان بر و طولانی است.

عباس پاپی زاده افزود: از آنجا که حدود 20 هزار کشاورز نیز بزودی به جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی در دزفول افزوده می شوند لذا تاسیس شعبه دوم تامین اجتماعی در این شهرستان به عنوان یک نیاز ضروری مورد پیگیری قرار گرفت.

وی گفت: با راه اندازی شعبه دوم تامین اجتماعی در دزفول ظرفیت خدمات این سازمان در این شهرستان دو برابر شده و رشد 100 درصدی خواهد داشت.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین از افزایش ظرفیت خدمات رسانی به بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان با ورود امکانات و تجهیزات به درمانگاه تامین اجتماعی دزفول در آینده نزدیک خبر داد.

پاپی زاده افزود: از آنجا که شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت تنها یک درمانگاه تامین اجتماعی دارد و این درمانگاه نیز فاقد امکانات بستری ، جراحی و خدمات فوق تخصصی است لذا افراد تحت پوشش تامین اجتماعی برای درمان ناچار به سفر به شهرها و استان های دیگر می باشند.

وی با اشاره به شلوغی تنها درمانگاه تامین اجتماعی دزفول به احداث بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: زمین مورد نیاز این بیمارستان تامین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار