تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۸۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور اظهار کرد:
آسفالت معابر اصلی خرمشهر در حال انجام است
عضو شورای شهر خرمشهر از فعالیت خوب و منظم شهرداری تهران در خرمشهر طبق وعده های داده شده به خصوص در بخش آسفالت معابر اصلی شهر خبر داد.

سید جواد ادریس پور اظهار کرد: خرمشهر خوشبختانه در این روزها شاهد فعالیت های عمرانی خوبی از سوی تیم کارشناسان شهرداری تهران است که وعده های شهردار تهران در زیباسازی خرمشهر و عمران شهری را محقق کرده است.

وی افزود: فعالیت شهرداری تهران در قالب چندین پروژه و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و مصوب شورای شهر تهران انجام مي گيرد.

عضو شورای شهر خرمشهر به فعالیت های انجام شده در این مدت اشاره کرد و گفت: آسفالت معابر عمومی شهر از ابتدای خرمشهر تا میدان مقاومت، بهسازی و ساماندهی پارک ها و روشنایی سطح شهر از عمده فعالیت های انجام شده و در حال انجام در خرمشهر است.

ادريس پور از انجام آسفالت و بهینه سازی خیابان اصلی شهر نیز خبر داد و افزود: خیابان 40 متری خرمشهر که خیابان اصلی این شهر است هم اکنون در حال آسفالت به صورت زیر ساختی و طي مراحل بهینه سازی آن است.

عضو شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: امیدواریم منطقه آزاد اروند نیز در زمینه توسعه و عمران شهر گام مثبتی بردارد و فعالیتش را بیش از پیش كند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار