تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواپیمایی زاگرس حامی مالی نفت آبادان شد
در آستانه پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت هواپیمایی زاگرس به عنوان حامی مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شد.

علی حکمت امروز در گفت‌وگو با فارس در آبادان اظهار داشت: وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نسبت به روزهای گذشته به مراتب بهتر شده است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تیم ما روز به روز بهتر شده و در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب می‌کند.
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان از بازی تیم فوتبال این مجموعه در مقابل مس کرمان حمایت کرد و افزود: کافیست یک بار دیگر بازی تیم ما مقابل مس کرمان را بازبینی کنید تا متوجه شوید که پیروزی حق مسلم تیم صنعت نفت در این مسابقه بود.
وی از اتفاقات شکل گرفته در پایان مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت در مقابل مس کرمان انتقاد کرد و گفت: سوتفاهم‌ها برطرف شده ، مسائل شب مسابقه با مس تمام شده است و ما در حال حاضر به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم.
حکمت بيان کرد: مطمئن باشید که هیئت مدیره حامی و پشتیبان تیم و سرمربی آن بوده و به این موضوع فکر می‌کنیم که تیم فوتبال صنعت نفت در آینده روزهای خوبی را پیش رو دارد.
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان از مشخص شدن حامی مالی تیم فوتبال این مجموعه خبر داد و افزود: شرکت هواپیمایی زاگرس از مسابقه با پرسپولیس به عنوان حامی مالی تیم ما فعالیت می‌کند.
وی اضافه کرد: در شب مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت در مقابل پرسپولیس، تیم ما با معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس وارد زمین می‌شود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چهار هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بدون در اختیار داشتن حامی مالی در بازی‌ها حاضر بود.
:
:
:
آخرین اخبار