تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۸۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شهرستان باوی خبر داد:
تخصیص 10 میلیارد ریال به طرح هادی باوی
فرماندار شهرستان باوی از تخصیص 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به تهیه طرح هادی در این منطقه خبر داد.

حیدر سیدی امروز با اشاره به بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرای طرح هادی در روستاهای دهستان عنافچه از جمله روستای شری‌مری بخش مرکزی، اظهار کرد: در حال حاضر طرح هادی 100 درصد و به صورت کامل در روستاهای بالای 100 خانوار استان خوزستان تهیه شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه طرح هادی روستای شری‌مری، افزود: این پروژه با اعتباری 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن و با توجه به نگاه ویژه مسئولان و استاندار و معاونت برنامه‌ریزی استانداری به روستاها، از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

فرماندار شهرستان باوی اضافه کرد: با تکمیل عملیات اجرایی طرح هادی در این روستاها بسیاری از مشکلات مردم در این زمینه برطرف می‌شود و این موضوع رضایتمندی بیشتر آن‌ها را به همراه دارد.

سیدی، هدف از اجرای طرح هادی در سطح کشور را ایجاد زمینه مناسب و توسعه عمرانی روستاها بیان کرد و افزود: با توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات از طریق ارائه تسهیلات به اداره‌ها و هدایت فیزیکی و کالبدی روستا سعی می‌شود وضعیت فرهنگی و اجتماعی روستاییان را به سطح مطلوب‌تری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی در روستاها با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و اجرای آن با مشارکت مردم شامل عملیاتی نظیر معابر، آسفالت معابر، اجرای جوی، کانال و دیوارسنگی، اجرای جداره‌سازی، ایجاد فضای سبز و محل بازی کودکان و... است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار