تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۸۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
حماسه 9 دي نگاهي به آينده است
امام جمعه موقت اهواز گفت:​ حماسه 9 دي صرفا يك مساله نيست كه در تقويم انقلاب اسلامي عنوان شود بلكه يك حماسه بزرگي در پاسخ به دشمنان كينه‌توز جمهوري اسلامي است و بنابراين اين حماسه فقط يادآوري تاريخي نيست بلكه نگاهي به آينده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن​زاده عنوان‌كرد: ​جايگاه حماسه 9 دي به ابعاد گسترده این روز برمي‌گردد. هر چه اين فتنه را بيشتر بشناسيم اهميت حماسه 9 دي بيشتر معلوم مي‌شود.

وي افزود: فتنه 88، فتنه‌اي بود كه پس از انقلاب نظير آن را كمتر داشتيم؛ فتنه‌هاي زيادي در 3 دهه اخير در كشور به وجود آمد اما فتنه‌ای‌ با اين ابعاد در نظام ما بي‌سابقه بود.

امام جمعه موقت اهواز بيان‌كرد: ​9 دي‌ماه سد محكمي در برابر توطئه و فتنه 88 بود و بنابراين اهميت اين حماسه بزرگ و شناخت آن، از طریق شناخت فتنه و اهداف فتنه‌گران میسر مي‌شود.

حسن‌زاده خاطرنشان‌كرد:​ مردم و مسئولان ما بايد در برابر آنچه در فتنه 88 و در رابطه با قانون‌گريزي و مقابله با قانون رخ داد، ايستادگي كنند. همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما نبايد به كسي باج بدهيم. ما بايد نسبت به انتخابات نظام جمهوري اسلامي قانون‌پذير باشيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار