تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۸۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد:
صادرات 900 میلیارد ریال از دو مرز زمینی و دریایی خرمشهر
فرماندار خرمشهر از صادرات 900 میلیارد ریال در 9 ماه نخست سال از دو مرز شلمچه و بندر خرمشهر خبر داد.

ولی‌الله حیاتی عصر امروز در حاشیه بازدید از بندر خرمشهر از فعالیت شبانه روزی دو مرز زمینی و دریایی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه صادرات غیر نفتی، مرز زمینی بین المللی شلمچه و مرز دریایی خرمشهر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به تجار و بازرگانان است.

فرماندار خرمشهر در ادامه از صادرات ٩٠٠میلیارد ریال در ٩ماهه نخست سال جاری از دو مرز زمینی و دریایی خرمشهر خبر داد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 5٣ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: تمهیدات لازم برای صادر کنندگان در مرز خرمشهر چه زمینی و چه دریایی اندیشیده شده است و ادارات و ارگان‌های مستقر در مرز به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند.

حیاتی به برشماری مزایای دو مرز زمینی و دریایی خرمشهر پرداخت و گفت: اتصال مرز دارایی در بندر خرمشهر و مرز بین المللی شلمچه به شبکه ریلی از جمله مهم‌ترین امتیازات این دو مرز است.

وی اضافه کرد: امکان حمل کالا تا نقطه صفر مرزی به واسطه شبکه ریلی، خرمشهر را به بخشی مهم در ترانزیت کالا تبدیل کرده است.

فرماندار خرمشهر در پایان بیان کرد: انتقال کالا با وجود این شرایط و همچنین سایر تمهیدات موجود در بندر خرمشهر به راحتی صورت می‌گیرد که از تمام بازرگانان دعوت می‌شود خرمشهر را برای صادرات خود انتخاب کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار