تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تحصن در صحن علني مجلس صورت گرفت؛
اعتراض یک نماینده به ‌رئيس جمهور درباره ‌نحوه انتقال آب چهارمحال و بختياري
پس از عدم اجازه باهنر به حيدري براي بيان تذكرش وي از صندلي‌ خود بلند شد و پلاكاردي كه روي آن نوشته شده بود "ما نمايندگان استان چهار محال بختياري در اعتراض به عدم تمكين رئيس جمهور به قانون و كار كارشناسي در مورد نحوه انتقال آب استان، ناگزيريم در مجلس تحصن كنيم" را روي دست گرفت
نماينده اردل و فارسان در جلسه علني امروز نسبت به عدم تمكين رئيس جمهور به قانون و كار كارشناسي در مورد نحوه انتقال آب استان چهار محال و بختياري اعتراض كرد.

http://icana.ir/KM_media/image/2011/04/4075_orig.jpg

به گزارش فارس، نورالله حيدري نماينده مردم اردل و فارسان در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح امروز (چهارشنبه) با استناد به جزء 4 ماده 194 آئين‌نامه داخلي مجلس، به بيان تذكري آئين‌نامه‌اي پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر بيش از سه ماه است كه سؤال بنده از وزير نيرو به كميسيون كشاوزي ارجاع شده است.
 
محمدرضا باهنر نائب رئيس اول مجلس كه در غياب لاريجاني رياست جلسه را به عهده داشت، خطاب به وي گفت: بنده اجازه نمي‌دهم كه شما اين تذكر را در صحن علني مطرح كنيد.
 
وي همچنين گفت: تذكر شما مربوط به دستور نيست و من تريبون و ميكروفون شما را قطع نمي‌كنم و بي‌احترامي نمي‌كنم اما از شما مي‌خواهم سخني نگوييد و اين تذكر را مطرح نكنيد.

حيدري هم به باهنر گفت: ‌ما 4 نماينده در مجلس تحصن مي‌كنيم.

به گزارش فارس، پس از عدم اجازه باهنر به حيدري براي بيان تذكرش وي از صندلي‌ خود بلند شد و پلاكاردي كه روي آن نوشته شده بود "ما نمايندگان استان چهار محال بختياري در اعتراض به عدم تمكين رئيس جمهور به قانون و كار كارشناسي در مورد نحوه انتقال آب استان، ناگزيريم در مجلس تحصن كنيم" را روي دست گرفت.
 
تعدادي از نمايندگان از جمله سيد‌حسين نقوي نماينده ورامين، عماد حسيني نماينده قروه و عسكر جلاليان نماينده دير و كنگان در اطراف نورالله حيدري جمع شده بودند.
 
پس از اين اقدام نورالله حيدري، ‌باهنر به وي گفت: جاي پلاكارد در صحن علني مجلس نيست و در بيرون مجلس آدرس و تابلو داريم.
 
وي افزود: نظم جلسه را به هم نريزيد چرا‌كه مجبور مي‌شويم طبق آئين‌نامه عمل كنيم.
:
:
:
آخرین اخبار