تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۸۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز:
پیام 9 دی پیروی از ولایت فقیه است
فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز گفت: پیام 9 دی پیروی و اطاعت از ولایت فیقه است.

ابراهیم متینیان امروز اظهار کرد: در روز 9 دی سال 88 همه مردم با بصیرت ما احساس تکلیف دینی کردند و ثابت کردند که پیرو ولایت فقیه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود که جریان اصلاحات با همراهی ضد انقلاب و بیگانگان بازیگران این سناریو بودند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: همه کسانی که دنباله رو شهدا هستند از انقلاب اسلامی، نظام و رهبرمان دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی‌­دهیم از سوی هیچ کس کوچک‌ترین تعرضی به این آب و خاک صورت گیرد.

وی افزود: دشمنان و فتنه­ گران با شیوه‌های مختلف به دنبال کم اهمیت جلوه دادن حماسه 9 دی هستند و حاضر به محکومیت این فتنه­‌گران پس از پنج سال نیستند.

متینیان همچنین گفت: هنوز 9 دی 88 زنده است و پیروان ولایت آبدیده­‌تر شده­‌اند و مشی فتنه‌گران را شناخته‌اند و دست­ نشاندگان غربی و آمریکایی آن‌ها هیچ غلطی نمی‌­توانند بکنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز در ادامه یادآور شد: مردم ما در صحنه حاضرند و اجازه نخواهند داد هنجارشکنان قد علم کنند و تعرض به ساحت ولایت‌فقیه کنند.

وی تاکید کرد: با دشمن‌شناسی و بیداری کامل در مواجه با چنین حوادثی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف گرفته­‌اند، آمادگی کامل برای رویارویی با هر فتنه­‌ای را داریم.

متینیان در پایان گفت: اصحاب فتنه و شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس خبیث و گرگان دندان تیز بدانند که هیچ­گاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید زیرا که کشور و نظام ما را شهدا بیمه کرده­‌اند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: 9 دی ، نهم دی
:
:
:
آخرین اخبار