تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۸۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست نفت آبادان: در نيم‌فصل اول روند مثبتي داشتيم
سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که در نيم​فصل اول لیگ یک، روند مثبت و رو به رشدي داشتيم، گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است.

احمد پارو اظهاركرد: تيم ما باتوجه به اين‌كه امسال مربي تیم و هيات مديره باشگاه‌مان كاملا تغيير كردند، با رويكرد و اهداف جديدي شروع به كار كرد و در اين راستا بيشتر بازيكنان بومي و جوان كه در رده​هاي سني پايه و آكادمي كار مي​كردند، جذب شدند.

وي با بیان این‌که تيم ما در نیم‌فصل اول با 31 امتياز در جايگاه دوم گروه خود قرار گرفت، گفت: تيم ما در دو ديدار خارج از خانه روبه‌روي تيم​هايي كه تقريبا بالاي جدول بودند، شكست خورد و همين موضوع باعث شد كه از تيم مس‌رفسنجان كه صدرنشين بود، كمي فاصله بگيريم ولي خوشبختانه در انتهاي نيم​فصل توانستيم اين فاصله را به حداقل برسانيم و این حاصل تلاش بازيكنان، عملكرد كادرفني و حمايت​هاي خوب مديرعامل و هيات مديره باشگاه بود.

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان افزود: به هر حال در نيم​فصل اول روند مثبت و رو به رشدي داشتيم و در اين راستا هواداران و مردم خوب آبادان از تيم حمايت و در ورزشگاه به ما خيلي كمك كردند و اين نقطه قوتي براي بازيكنان​مان شد و خدا را شكر در نيم​فصل اول با لطف خدا، عملكرد خوبي داشتيم.

وي گفت: سرمربي خارجي تيم نيز طي مصاحبه​هايي كه داشت از عملكرد بازيكنان راضي است. نتايج‌مان هم قابل قبول بوده است و به نظرم تيم ما كيفيت فني خوبي دارد و مردم فوتبال‌شناس آبادان هم مي​گويند كه تيم خيلي خوب و روان بازي مي​كند و پس از چندين سال آن فوتبالي كه در خور و شايسته فوتبال آبادان است را بازي مي​كند. اميدوارم در ادامه نیز نوع و كيفيت بازي​مان همراه با امتياز باشد.

پارو در ارزيابي​اش از سطح مسابقات، عنوان‌كرد: پيش از آغاز ليگ مطرح شده بود كه تيم​هاي گروه ب نسبت به تيم​هاي گروه الف ضعيف​تر هستند كه بايد بگويم كه خودم طي مسابقات ديدم كه كيفيت فني مسابقات گروه ب خيلي بالا بود و تيم​هاي مس رفسنجان، شهرداري تبريز، سياه​جامگان و پاس همدان هم که در گروه ب که ما قرار داریم، نشان دادند كه قابليت صعود به ليگ برتر را دارند. در همين رقابت​ها مربي داماش عنوان‌ كرد كه سطح فوتبال نفت آبادان بالا و در حد ليگ برتر است. به نظرم اگر اين روند ادامه داشته باشد تيم‌هاي دوم هم كه بايد در پلي​آف شركت كنند، به راحتي مي​توانند به ليگ برتر برسند.

وي در ادامه بيان‌كرد: فكر مي​كنم اين روند‌مان با جذب يكي دو بازيكن باتجربه و تقويت يكسري خطوط ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آن اهدافي كه مدنظر است، برسيم. هدف ما صعود به ليگ برتر است تا فوتبال آبادان به جايگاه خود برگردد و مردم آبادان از نظر فوتبالي، اجتماعي و فرهنگي، سطح بالاتري داشته باشند.

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان با بيان اين‌كه نقل و انتقالات نيم​فصل از چهارم دي آغاز شده و تا يكم بهمن​ماه ادامه دارد، گفت: خواسته سرمربي جذب بازيكن در خطوط حمله و هافبك است. قطعا مديرعامل باشگاه هم پيگير خواسته​هاي سرمربي تيم است.

وي درباره اين‌كه شنيده مي​شود نفت آبادان به دنبال جذب روح​الله عرب و حسين كعبي است، عنوان كرد: من خيلي وقت است كه از آقاي عرب خبر ندارم و حتي يكي دو بار هم که تماس گرفتم احوال او را بپرسم، تلفنش را پاسخ نداد. در رابطه با جذب او تاكنون چيزي از مديرعامل نشنيده​ام ولي اگر جذب او خواسته سرمربي باشد، ما خيلي خوشحال مي​شويم، چرا كه او از بازيكناني بوده است كه تقريبا شش سال از عمر ورزشي​اش را در آبادان گذرانده و بازيكني باتعصب، بااخلاق و سالم است و براي او احترام قايل هستيم. درباره كعبي هم چيزي نشنيده​ام و صحبت خاصي نشده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار