تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضاييان: دست​مان براي نتيجه گرفتن پرتر شده است
مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: با توجه به مجموعه​اي كه از قبل داشتيم و در حال رشد بود و نفراتي كه اكنون جذب كرده​ايم، دست​مان براي نتيجه گرفتن در ادامه مسابقات پرتر است.

مسعود رضاييان اظهار كرد: ما طبق قولي كه داده بوديم گئورگيف را در خط دروازه، روسلان را در خط دفاع و پاشنکو را در خط هافبك جذب كرديم و در كنار اين نفرات نيز كيوان امرايي، بهرام احمدي و بهمن مالكي را نيز به خدمت گرفتيم.

وي در ادامه بيان كرد: تيم ما اكنون در اردوي بندرعباس است و اعضای تیم از اردو و شرايط آن راضي هستند. احتمالا تيم​مان در اين اردو يكي، دو بازي تداركاتي برگزار خواهد كرد و بازي​هاي تداركاتي جدي​تر در اهواز انجام خواهد شد.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در پاسخ به اين سوال كه با توجه به داشته​هاي نيم​فصل اول و نفراتي كه جديدا به تيم اضافه شده​اند، آيا در روند تيم در ادامه مسابقات تغييري ايجاد خواهد شد؟ گفت: قطعا اكنون دست​مان خيلي پر است و بازيكنان اروپايي​اي كه جذب كرده​ايم، همگي ملي​پوش هستند و بازيكنان ايراني هم كه گرفته​ايم همگي در تيم​هاي ملی پايه ايران بازي كرده​اند. مجموعه​اي هم كه از قبل داشتيم، روز به روز در حال رشد بود. ضمن اين‌كه در ادامه مسابقات تيغ​نورد و درويشی كه آن‌ها را به دليل مصدوميت نداشتيم، به جمع ما اضافه مي​شوند، بنابراين فكر مي​كنم نيمكت و دست‌مان براي گرفتن نتيجه پر است.

وي درباره وضعيت مالي باشگاه عنوان كرد: وضعيت مالي​مان همچنان بد است و علي‌رغم اين كه ما به وظيفه خودمان در خصوص جذب بازيكنان، حفظ بازيكن و برگزاري اردو عمل كرده​ايم ولي متاسفانه قول‌های داده شده عملی نشده‌اند. البته مسوولان پيگير هستند و قول دو، سه روز آينده را به ما داده‌اند. آن اسپانسر مقطعي هم كه قرار بود از ما حمايت داشته باشد، از ما حمايتي نداشته است. به هر حال آن‌چه مسلم است پولي به حساب ما نيامده است و براي جذب اين بازيكنان هم از اعتبارات‌مان هزينه كرده‌ايم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار