تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۷۸۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حبیب خدریان سرمربی استقلال اهواز شد
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز از سوی مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی برکناری داریوش یزدی از سمت رهبری تیم فوتبال استقلال اهواز، مدیرعامل این باشگاه با چند مربی از داخل و خارج از استان وارد مذاکره شد و در نهایت حبیب خدریان به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب گردید.

حبیب خدریان که در دهه 70 به عنوان بازیکن در استقلال اهواز توپ می زد، در این فصل از مسابقات به عنوان دستیار داریوش یزدی در استقلال فعالیت می کرد. ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز برای تقویت نیمکت رهبری آبی پوشان، حسن سالمی مربی سابق منتخب خوزستان را نیز به عنوان مدیرفنی منصوب کرد تا خدریان از تجربیات سالمی استفاده لازم را ببرد.

همچنین احتمال می رود که سیدابراهیم تهامی ستاره فوتبال خوزستان در دهه 70 شمسی و یکی از سه بازیکن برتر تاریخ باشگاه استقلال اهواز به عنوان مربی در کنار حبیب خدریان به فعالیت مشغول شود.

ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در روزهای آینده جلسه معارفه رسمی حبیب خدریان را برگزار و سپس کار یارگیری برای تقویت تیم را آغاز خواهد کرد.

استقلال اهواز در پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران در مکان دوم جدول رده بندی گروه ب این رقابت ها جای گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار