تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۷۸۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
فتنه سال 88 با حماسه 9 دی ملت ایران کور شد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: فتنه سال 88 با حماسه 9 دی ملت ایران کور شد.

آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز با اشاره به برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله (ص) در جنوب کشور، اظهار کرد: حضور بااقتدار دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریای ارتش و سپاه در این رزمایش نشانه اقتدار ایران در منطقه است.

وی ادامه داد: برگزاری این رزمایش‌ها تهدیدی برای هیچ‌کدام از کشورهای منطقه نیست و تنها برای حفظ آمادگی دفاعی بیشتر و مقابله با تهدیدات دشمنان فرامنطقه‌ای به شمار می‌رود.

امام جمعه اهواز در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت، بیان کرد: این هفته، هفته‌ای مبارک و تقویت‌کننده وحدت و همدلی بین شیعه و سنی است و امیدواریم سبب نزدیکی فرق اسلامی با یکدیگر شود.

موسوی جزایری همچنین به 17 دی سالروز کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و متذکر شد: رضاخان در طول حکومت ظالمانه‌ خود با روحانیت به دشمنی پرداخت، عزاداری امام حسین (ع) را ممنوع کرد و حجاب را از سر دختران و زنان برداشت که این بزرگ‌ترین خیانتش به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر توجه بیش از پیش زنان به مسئله حجاب و عفاف، افزود: اگر حجاب نباشد تربیت درست و اسلامی صورت نمی‌گیرد و فرزندان صالح تحویل جامعه نمی‌شوند.

خطیب جمعه اهواز در ادامه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، از حضور گسترده مردم شریف استان خوزستان در سالروز این حماسه تقدیر کرد و عنوان داشت: در جریان حماسه 9 دی 88 چشم فتنه کور شد و دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

موسوی جزایری در پایان اضافه کرد: اگر حضور خوب مردم در حماسه 9 دی نبود و مردم پای کار نمی‌آمدند، دشمن می‌توانست صدمات بیشتری به نظام اسلامی وارد کند، اما شکل‌گیری این حماسه بزرگ توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار