تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۸۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مردم همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند
فرماندار هندیجان گفت: مردم همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و نشان داده‌اند که در هر زمان با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز با حضور در جمعی از بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: 9 دی‌ماه 88 مردم ولایت‌مدار به دشمنان این انقلاب نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب هستند و نشان دادند که در هر زمان و هر جا که لازم باشد با حضور خود در صحنه توطئه دشمن را خنثی می‌کنند زیرا مردم با بصیرت و بیدار هستند.

وی با بیان اینکه  9دی‌ماه 88 روز خلق یک حماسه بی‌نظیر و ماندگار انقلاب از طرف مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بساط استکبار جهانی بهم ریخت و امام بزرگوار(ره) تمام معادلات دنیا را بهم ریخت.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های مختلف دشمن بودیم جنگ ناخواسته را هشت سال به این ملت تحمیل کردند که با حضور به موقع مردم و رهبری خردمندانه امام(ره) این جنگ با پیروزی ما تمام شد.

جعفری‌نسب ادامه داد: در تیرماه 78 نیز مخالفان خواستند جولان دهند اما بلافاصله با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم، بساط این فتنه هم جمع شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان گفت: تاکنون دشمن بارها به کمک عوامل داخلی و با انواع ترفندها خواسته به این نظام الهی ضربه بزند ولی به لطف پروردگار و رهبری حکیمانه انقلاب شکست خورده و در آینده نیز شکست خواهد خورد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار