تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۸۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر وزیر ورزش از استاندار خوزستان
وزیر ورزش و جوانان با ارسال لوح سپاس از حمایت و کوشش‌های بی‌دریغ استاندار خوزستان در برگزاری منظم و باشکوه نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی شهرستان آبادان، قدردانی کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:


"بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مقتدایی، استاندار محترم خوزستان

حمد و سپاس خداوند هستی‌بخش را که دل جمله مردمان و والیان را به هم پیوند زد تا اکسیر عشق را فزونی بخشد. تبلور این همدلی و همبستگی، توسعه و سازندگی خطه دلاورپرور خوزستان در عرصه‌های دفاع مقدس و میادین ورزشی را فراهم نموده است. بر هیچ کس پوشیده نیست که همت و تلاش مدیران و مسوولان این دیار، دغدغه‌ای جز رشد و بالندگی آن نخواهد بود و تا پای جان بر چنین اهداف ارزشمندی استوارند.

بر خود فرض می‌دانم از مساعی و کوشش بی‌دریغ جنابعالی در برگزاری منظم و باشکوه نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال 93 به میزبانی شهرستان آبادان، قدردانی نموده و کسب مقام قهرمانی تیم کشتی شهرستان اندیمشک را نیز به آن برادر بزرگوار تبریک عرض نمایم.

از درگاه ایزد منان تداوم عزت، سلامت و توفیق روزافزون خدمتگزاران صدیق ملت شریف ایران، بویژه مردم خونگرم استان خوزستان را در عرصه های مختلف مسئلت می‌نمایم.

محمود گودرزی"

نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی روزهای 13 و 14 آذرماه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم مرکز جراحی پاستور شهرستان اندیمشک موفق شد مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
:
:
:
آخرین اخبار