تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۷۸۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنان روستايي و عشايري خوزستان توانمندسازي می‌شوند
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري خوزستان از توانمندسازي زنان روستايي و عشايري استان بر اساس يك برنامه يك​ساله راهبردي خبر داد.

دكتر الهه موالي​زاده اظهار كرد: با نگرش ويژه رياست جمهوري و تأكيد استانداري خوزستان در زمينه كاركرد و فعاليت‌هاي مرتبط با امور زنان و خانواده، 10 دستور با موضوع توانمندسازي خانواده در جهت سلامت خانواده​ها در حوزه​هاي سلامت رواني، جسمي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي تبيين شده است.

وي ادامه داد: در استان خوزستان به منظور توانمندسازي خانواده شش كارگروه تشكيل شد كه دبيري هر كارگروه به يكي از اساتيد متخصص دانشگاه در همان حوزه واگذار شد. همچنين تشكيل دو كارگروه ويژه براي حوزه زنان و دختران نيز در دستور كار قرار گرفت.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري خوزستان گفت: كارگروه ويژه تبيين سياست​هاي كلي دولت و استان در يك برنامه يك​ساله راهبردي، يكي از كارگروه​هايي است كه اهداف مهمي را دنبال مي​كند و يكي از اهداف اين كارگروه بحث توانمندسازي زنان در روستاها و عشاير است. معتقد هستيم آنچنان كه بايد براي توانمندسازي جامعه زنان روستايي و عشايري كار زيادي انجام نشد بنابراين موظفيم اين قشر عظيم را مورد حمايت قرار داده و در تبيين سياست​هاي كلي مدنظر قرار دهيم.

موالي​زاده افزود: يكي ديگر از كارگروه​هاي ويژه حوزه زنان و خانواده، كارگروه ويژه دهه فجر با محدوديت زنان و دختران است كه با توجه به نزديك شدن به ايام دهه فجر، ضروري است از اين ظرفيت بسيار خوب در جهت برگزاري مراسم​هاي دهه فجر و پاسداشت ارزش​هاي انقلاب اسلامي استفاده كرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: الهه موالی زاده
:
:
:
آخرین اخبار