تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۷۸۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
120 همايش خانه و مدرسه در خوزستان برگزار مي‌شود
رئيس انجمن اوليا و مربيان اداره‌كل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت:​ با هدف افزایش تعامل بين خانه و مدرسه، این انجمن برگزاری 120 همايش در كل مناطق استان در ماه‌هاي دي، بهمن و اسفند سال تحصيلي جاري را در دستور کار دارد.

فرزانه عيدي‌وندي ​اظهاركرد:​ همايش‌هاي خانه و مدرسه، جهت ارائه راهكارهاي تربيتي همسو و هماهنگ برای رشد و بالندگي بيشتر دانش آموزان، برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به برگزاري حداقل سه همايش در هر منطقه، افزود: همايش‌ها با موضوعات تربيتي و با حضور اوليا دانش‌آموزان، مديران، معاونين، معلمان و اعضاي انجمن اولیا و مربیان مدارس و مناطق خوزستان، برگزار مي‌شود.

رئيس انجمن اوليا و مربيان اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان ادامه‌داد: موضوعات جلسات همايش مطابق با سرفصل​هاي پیشنهادی و اجرایی آموزش خانواده، ارسالی از سوی دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس وزارت، تعیین شده است.

رئيس انجمن اوليا و مربيان استان خوزستان با اعلام اين‌كه در ماه جاري 4 همايش نمادين استاني در اهواز برگزار مي‌شود، گفت: اين همايش‌ها با موضوع فرصت‌ها، ​تهديدها و چالش‌هاي استفاده از فضاي مجازي و اينترنت، تلفن همراه و بازي رايانه‌اي در نواحي 4 گانه اهواز برگزار می‌شود. با اساتيد علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران جهت شركت و سخنراني در اين همايش‌ها هماهنگي شده‌است.

عيدي‌وندي عنوان كرد: روز دوشنبه (15 دي) همايشی با حضور دكتر منصور سوداني از ساعت 9 تا 11 صبح در تالار فردوسي ناحيه یک اهواز و روز 17 دي از ساعت 9 تا 11، برنامه‌ای با سخنراني دكتر ايران داودي در تالار طلائيه ناحيه 4 اهواز برگزار می‌شود.

وي همچنين از برگزاری همایشی از ساعت 9 تا 11 صبح روز 28 دي با حضور دكتر غلام‌حسين مكتبي در دبيرستان شاهد بنت‌الهدي ناحيه 3 اهواز و روز یکم بهمن با حضور دكتر خديجه شيرالي‌نيا در دبيرستان شهداي صنعت نفت ناحيه 2 اهواز خبر داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار