تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۸۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلنگ احداث بیمارستان راه زینب بندر امام زده شد
کلنگ احداث بیمارستان «راه زینب» بندر امام خمینی با حضور نماینده مردم ماهشهر در مجلس، بخشدار و مسئولین محلی به زمین زده شد.

حبیب آقاجری پیش از ظهر امروز شنبه در این مراسم اظهار کرد: این بیمارستان در پنج بخش شامل زنان و زایمان، جراحی، اطفال و داخلی و دیالیز به مساحت 100متر مربع و در 44 تخت بیمارستانی احداث می شود.

آقاجری افزود: البته در حال حاضر بخش های زنان و زایمان و دیالیز این بیمارستان فعال هستند که با اضافه شدن سایر بخش ها، برای نخستین بار این شهر شاهد یک بیمارستان  طبق استانداردهای روز خواهد بود و امیدواریم حداکثر تا پایان سال آینده این بیمارستان آماده بهره برداری باشند.

وی در ادامه به اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت این بیمارستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه هیچگونه اعتباری از سوی وزارت بهداشت برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته نشده با تلاش مسئولان و از طریق شورای راهبردی منطقه ویژه صنایع پتروشیمی بندر امام، مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در حال حاضر مبلغ یک میلیارد تومان آن آماده است و برای سال آینده نیز یک میلیارد تومان هم جذب می شود و قرار است به زودی شرکت عملیات و غیر صنعتی ساخت این بیمارستان را آغاز کند.

بندر امام خمینی با جمعیت بیش از 800 هزار نفر تنها دارای یک مرکز درمان وابسته به شبکه بهداشت و درمان است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار