تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۸۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
لایروبی رودخانه هندیجان اولویت نخست فرمانداری است
فرماندار هندیجان گفت: لایروبی رودخانه شهرستان اولویت نخست تشکیل کمیته عمران مردمی است.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه کمیته عمران شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام شمیل‌پور امام جمعه و سایر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته عمران مردمی، کمک به عمران وضعیت فرهنگی، بهداشتی و شهری است.

وی با بیان اینکه وظایف این شورا را گسترش داده و مرحله به مرحله پیش می‌رویم افزود: لایروبی رودخانه اولویت نخست در این کمیته بوده و پس از آن باید به سراغ مشکلات بهداشتی و درمانی که یکی از مشکلات اساسی مردم است، برویم.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: باید برخی از مسئولان شهری به‌ویژه شهرداری تلاش بیشتری برای رفع محرومیت از شهر کنند زیرا این مردم حق بیشتری گردن ما دارند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: مسئولان عمران و بهداشت و ارگان‌های دخیل شهرستان باید در این گونه موارد سعی کنند هر چه بیشتر عمل کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان عنوان کرد: باید خلاقیت داشته و درآمدزایی کنید نه اینکه سرمایه‌های شهر را بفروشید و خرج کنید.

وی با تاکید بر اینکه باید هر مسئول در حد و اندازه وظایف و اختیارات خودش صحبت کند گفت: تا یک ماه آینده باید به نتیجه اصلی که همان رفع مشکلات و کمبودها و نظافت و بهداشت شهرستان است، برسیم.

جعفری‌نسب در ادامه گریزی نیز به افرادی که سد راه پیشرفت طرح‌های عمرانی در شهرستان هستند، زد و تصریح کرد: تمام همت ما باید حل مشکلات اساسی این مردم باشد و مدنظر داشته باشیم با مدیریت خوب و کارآمد می‌توانیم شهری در خور شأن داشته باشیم.

فرماندار هندیجان ضمن گلایه از تعدادی افراد در برخی نهادهای مردمی خواستار کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌های شهرستان جهت رسیدن به اهداف فرمانداری شد.

وی در پایان عنوان کرد: باید از کسانی که در این کمیته عمرانی مشغول فعالیت هستند تقدیر شود تا باعث تشویق بقیه افراد خیر در اینگونه کارهای عمرانی شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار