تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۸۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیار رحمانی:برای کاپیتان الهلال ناراحت شدم
کاپیتان مصدوم تیم فولاد خوزستان گفت: از شنیدن خبر پاره شدن رباط صلیبی کاپیتان الهلال عربستان ناراحت شدم چون من این وضع را درک کرده ام.

بختیار رحمانی اظهار کرد: بعد از یک دوره دوری از میادین فوتبال، کم کم تمرینات سبک، دویدن و آب درمانی را آغاز کرده ام و امیدوارم شرایطم به گونه ای باشد که بتوانم به زودی برای تیم فوتبال فولاد خوزستان به میدان بروم. به خصوص برای بازی های آسیایی که علاقه فراوانی به کمک به فولاد دارم.

وی در خصوص اینکه یاسر القحطانی کاپیتان تیم الهلال عربستان که هم روه فولاد در بازی های آسیایی است نیز رباط صلیبی پاره کرده، گفت: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم زیرا من این حس دردناک را تجربه کرده ام و دوست ندارم بازیکن دیگری مثل من دچار این وضع شود به هر حال با وجود اینکه نبود این بازیکن از قدرت الهلال کم می کند ولی من دوست دارم این بازیکن به سرعت به میادین فوتبال بازگردد ضمن اینکه شیوه بازی این بازیکن را می پسندم.

رحمانی در خصوص جذب محسن مسلمان و محمد قاضی از سوی فولاد خوزستان در انتقالات نیم فصل نیز اظهار کرد: این دو بازیکن بی شک مهره های قابل اعتنایی برای فولاد در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا خواهند بود و من با هر دو بازیکن همبازی بوده ام و از شیوه بازی آنها اطلاع کافی دارم به همین دلیل اعتقاد دارم که آنها به خوبی می توانند فولاد را در بازی های آینده یاری کنند.

بازیکن مصدوم تیم فولاد خوزستان با اشاره به مشکل پیش آمده برای سید ایمان موسوی بازیکن فولاد که فعلا در تمرینات گروهی شرکت داده نمی شود، نیز گفت: سید ایمان باید به سرمربی فولاد اعتماد می کد و راهی تیم ملوان می شد ولی اکنون که وی خواستار باقی ماندن در فولاد شده، نباید به گونه ای با وی برخورد کنیم که برایش مشکل ساز شود.

وی ادامه داد: به نظر من وی بازیکنی است که می تواند به فولاد کمک کند به همین دلیل از کادر فنی فولاد انتظار دارم این بازیکن را ببخشند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: بختیار رحمانی
:
:
:
آخرین اخبار