تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۸۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی:مهدی نیایش پور به فولاد نوین پیوست
سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان از پیوستن مهاجم جوان تیم فولاد خوزستان به فولاد نوین خبرداد.

سید کوروش موسوی اظهار کرد: برای اینکه همچنان در کورس صدرنشینی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم؛ باید قدرت خود را حفظ و ارتقا دهیم تا بتوانیم با ادامه این روند، یک سهیمه دیگر برای فوتبال خوزستان در لیگ برتر کسب کنیم.

وی افزود: بر همین اساست با رایزنی های صورت گرفته موفق شدیم در اولین قدم، مهدی نیایش پور را که یکی از ستاره های پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان به شمار می رود را به جمع شاگردان خود اضافه کرد.

موسوی عنوان کرد: این بازیکن که سابقه حضور در تیم های پایه فولاد و کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر امید را با بیش از 20 گل زده در فصل 92-91 داشته است، در لیگ برتر هم پیراهن فولاد را چند بار پوشیده که از جمله آن می توان به دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ 93-92 اشاره کرد.

سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان گفت: نیاش پور قطعا با حضورش در لیگ یک می تواند ضمن درخشش در این لیگ و کمک به تیم فولادنوین، توانایی های خود را در امر گلزنی بالا برده و آینده خوبی را برای خود و باشگاه فولاد خوزستان بسازد.

موسوی همچنین با اشاره به اینکه اعضای تیم فولادنوین خوزستان پس از یک استراحت 10 روزه تمرین های جدید خود را زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز کردند، گفت: تمرینات فولاد در حالی از سر گرفته شده که سه بازیکن این تیم به نام های فرشاد جانفزا، حسین شنانی و عبداله ناصری در اردوی تیم ملی امید فوتبال کشور حاضر شده اند.

تیم فولادنوین خوزستان که در گروه الف رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور موفق به قهرمانی در نیم فصل نخست شده است در کمتر از 28 روز دیگر و از هفته دوازدهم لیگ یک پذیرای نیروی زمینی خواهد بود. شاگردان موسوی که در دیدار رفت به تساوی بدون گل در زمین نزاجای تهران رضایت داده بودند برای ادامه صدرنشینی قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

فولاد نوینی ها همچنین در روز دوشنبه 22 دی ماه در رقابت های فوتبال چهارجانبه که در اهواز برگزار می شود به میدان می روند و در صورت پیروزی با برنده دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال روبرو خواهند شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار