تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۹۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجتی عنوان‌کرد:
احياي سازمان مديريت اقدامي در جهت دست​يابي به توسعه استان‌ها
معاون برنامه​ريزي استانداري خوزستان گفت: احياي سازمان مديريت و برنامه​ريزي در كشور و استان اقدامي در جهت برنامه​ريزي دقيق در امور كشور و در نهايت دست​يابي به توسعه است.

اميد حاجتي عنوان‌كرد: با احياي سازمان مديريت و برنامه​ريزي، از اين پس رسما سازمان مديريت برنامه​ريزي كشور بر اساس ابلاغ رييس جمهور آغاز به كار مي​كند.

وي افزود: همزمان با احياي سازمان مديريت برنامه​ريزي كشور، مديريت برنامه​ريزي استان​ها نيز احيا و وظايف جدي به اين معاونت محول می‌شود.

معاون برنامه​ريزي استانداري خوزستان بيان‌كرد: سازمان مديريت برنامه​ريزي پيش از اين در دو معاونت عمراني و معاونت توسعه مديريت سرمايه انساني استانداري ادغام شده بود اما از اين پس فعاليت​هاي خود را به صورت جداگانه انجام مي​دهد.

حاجتي تصريح‌كرد: امور مربوط به برنامه​ريزي، بودجه​ريزي و توسعه مديريت و سرمايه انساني حوزه فني، نظارت و تدوين سياست​هاي برنامه​اي استان از جمله فعاليت​هايي هستند كه در سازمان مديريت و برنامه​ريزي استان‌ها انجام مي​شود.

وي اظهاركرد: رييس سازمان مديريت و برنامه​ريزي استان به پيشنهاد استاندار و با ابلاغ سازمان مديريت و برنامه​ريزي كشور منصوب مي​شود.

معاون برنامه​ريزي استانداري خوزستان با اشاره به ظرفيت​هاي جديدي كه در مصوبه شوراي عالي اداري براي مديريت برنامه​ريزي استان در نظر گرفته شد، خاطرنشان‌كرد: يك سري وظايفي در اين مصوبه ديده شده كه اين ظرفيت​ها علاوه بر فعاليت​هاي گذشته معاونت برنامه​ريزي استان​ها فعاليت​هاي جديدي به آن‌ها ابلاغ مي​شود.

حاجتي تصريح‌كرد: در مصوبات شوراي عالي اداري كشور مبني بر احياي سازمان مديريت و برنامه​ريزي، صراحتا مديريت برنامه​ريزي استان​ها به عنوان نماينده عالي دولت و ناظر بر اجراي سياست​هاي عمومي تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان است. مطالعه، بررسي و برنامه​ريزي اجراي موضوعات مختلف در ابعاد اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي توسط اين سازمان انجام مي​شود.

وي بيان‌كرد: يكي از محاسن احياي سازمان مديريت و برنامه​ريزي در استان​ها، برنامه​ريزي مربوط به توسعه استان در يك سازمان مجزا است و از این طریق نتايج بهتري نسبت به گذشته حاصل مي​شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار