تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۹۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان:
دستاوردهای اجلاس نماز باید اجرایی شوند
رییس ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به دستاوردهای مهم اجلاس سراسری نماز اظهارداشت: این دستاوردها باید اجرایی شوند.

سیدموسی بلادیان، دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به اهمیت اجرایی کردن دستاوردهای اجلاس سراسری نماز ابرازداشت: دستاوردهای این اجلاس در خوزستان کم نظیر است.

وی افزود: برنامه ها و فعالیت های که در اجلاس سراسری نماز در خوزستان برگزار شد در بیست و دو اجلاس گذشته انجام نشده بود.

بلادیان برگزاری نمایشگاه نماز در 27 شهرستان استان، تجلیل از برگزیدگان فعالان عرصه نماز، برپایی نمازخانه های بین راهی، برگزاری دوره های تخصصی نماز، اعزام متخصصان نماز به مدارس مناطق محروم و مشارکت دانشجویان و دانش پژوهان را از جمله دستاوردهای عرصه نماز برشمرد.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: با تأکیدهای استاندار خوزستان مبنی بر مشارکت همه نهادها در اجرای اجلاس نماز حضور این نهادها یکی از علل موفقیت این اجلاس بود.

بلادیان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز ابرازداشت: عمده تمرکز این اجلاس این بود تا رهنمود های رهبری پیگیری و عملی شود.

وی نگاه رهبر معظم انقلاب به فعالیت های فرهنگی را آینده نگر و واقع بینانه توصیف و عنوان کرد: با تکیه بر این نگرش می توان بسیاری از کاستی های عرصه فرهنگی را حل کرد.

بلادیان از مسؤولان خواست تا دستاوردهای این اجلاس ارزشمند را بر اساس رهنمودهای رهبری پیگیری و در جهت عملی ساختن آن ها گام بردارند.

وی این دستاوردها را مقدمه نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی توصیف و عنوان کرد: اجلاس آینده بر اساس این دستاوردها می تواند به موفقیت های چشمگیری برسد.
:
:
:
آخرین اخبار