تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۹۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی دانشکده پزشکی آبادان:
مجمع خیرین سلامت در هندیجان راه اندازی شد
قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی دانشکده پزشکی آبادان گفت: مجمع خیرین سلامت در هندیجان جهت فراهم کردن تجهیزات بهداشتی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز بهداشت و درمان این شهر راه اندازی شد.

راشین علیزاده اظهار داشت: سلامت مردم در همه جای کشور و به ویژه درمناطق محروم ودورافتاده از اولویتهای مجمع خیرین سلامت است.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع بهداشت و درمان و نیازهای موجود در این زمینه فعالیت این مجمع در حوزه بهداشت است.

قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی و خیرین حوزه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مجمع خیرین سلامت درشهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط موجود در هندیجان نیاز به راه اندازی مجمع خیرین سلامت وجود داشت، عنوان کرد: از روز 14 دی ماه این مجمع به صورت رسمی در شهرستان هندیجان به فعالیت می‌پردازد.

علیزاده با مثبت خواندن راه اندازی مجمع خیرین سلامت در هندیجان بیان کرد: برای موفقیت در این کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیاز به حمایت مسئولان و خیرین وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر مجمع خیرین سلامت 15عضوبه صورت فعال دارد، اظهار داشت: این 15 نفر کارهای بهداشت و درمان مردم را با جذب مشارکت‌های خیرین انجام می‌دهند. محور فعالیت این اعضا فراهم کردن تجهیزات بهداشتی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز بهداشت و درمان در منطقه است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار