تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۹۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور:
آبشار رنگی برای پل قدیم خرمشهر ساخته می‌شود
عضو شورای شهر خرمشهر گفت: تا دهه فجر امسال آبشار رنگی برای پل قدیم خرمشهر ساخته می شود.

سید جواد ادریس پور اظهار کرد: در روزهایی که شاهد تلاش و فعالیت های عمرانی شهرداری خرمشهر و منطقه یک شهرداری تهران در خرمشهر هستیم منطقه آزاد اروند نیز چرخ عمران را در مناطق شهر به حرکت در آورده است.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با کارشناس عمرانی منطقه آزاد اروند داشته ایم آسفالت مناطق محروم شهر چون کوت شیخ، طویجات، کوی فیصلی، سرحانیه و ام التلول در برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته شده و اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده شده است.

وی به بحث زیباسازی شهر و جذب گردشگر نیز اشاره کرد و گفت: قرار است منطقه آزاد اروند به منظور حمایت از گردشگری در خرمشهر، کار نورپردازی پل قدیم به صورت آبشار رنگی و اصلاح روشنایی بلوار امام از پل قدیم تا پل شهید جهان آرا انجام شود و تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

عضو شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: با توجه به سرعت بخشیدن در اختصاص اعتبارات عمرانی به خرمشهر در ماه های اخیر از مسئولان منطقه آزاد اروند به نظر می رسد می توان به حل مشکلات خرمشهر امید داشت و در این بین شورای شهر به عنوان یار و یاور منطقه آزاد اروند آمادگی خود را برای سرعت بخشیدن به فعالیت های عمرانی و آبادانی خرمشهر اعلام می کند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Finland
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
0
با عرض سلام
میخواستم بگم چرا چراغ های پل جدی روزها روشن هستن و شب ها خاموش .
و مسولین روشنایی شهر تقاظا دارم که به روشنایی چهار راه مطهری بپردازن .
:
:
:
آخرین اخبار